Сутність та місце еджайл-маркетингу в системі управління маркетингом на високотехнологічному підприємстві
Вантажиться...
Дата
2013
Автори
ORCID
DOI
Науковий ступінь
Рівень дисертації
Шифр та назва спеціальності
Рада захисту
Установа захисту
Науковий керівник
Члени комітету
Видавець
Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут"
Анотація
Опис
Ключові слова
управління стратегічне, підприємство високотехнологічне, управління підприємством
Бібліографічний опис
Данько Т. В. Сутність та місце еджайл-маркетингу в системі управління маркетингом на високотехнологічному підприємстві / Т. В. Данько // Стратегія інноваційного розвитку економіки: бізнес, наука, освіта (SIDEC 2013) : зб. матеріалів 5-ї ювілейної Міжнар. міждисциплінарної наук.-практ. конф., 26-30 травня 2013 р., м. Алушта / ред.: П. Г. Перерва, О. Д. Матросов, О. І. Савченко ; Нац. техн. ун-т "Харків. політехн. ін-т" [та ін.]. – Харків : НТУ "ХПІ", 2013. – С. 258-259.