Умови формування ефективного бренду на вітчизняному ринку

Вантажиться...
Ескіз

Дата

2013

ORCID

DOI

Науковий ступінь

Рівень дисертації

Шифр та назва спеціальності

Рада захисту

Установа захисту

Науковий керівник

Члени комітету

Видавець

Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут"

Анотація

Опис

Ключові слова

інвестування, бренд-менеджмент, економіка ринкова, споживачі

Бібліографічний опис

Скуйбіда К. Ю. Умови формування ефективного бренду на вітчизняному ринку / К. Ю. Скуйбіда, О. А. Василиненко, А. Б. Макаренко // Стратегія інноваційного розвитку економіки: бізнес, наука, освіта (SIDEC 2013) : зб. матеріалів 5-ї ювілейної Міжнар. міждисциплінарної наук.-практ. конф., 26-30 травня 2013 р., м. Алушта / ред.: П. Г. Перерва, О. Д. Матросов, О. І. Савченко ; Нац. техн. ун-т "Харків. політехн. ін-т" [та ін.]. – Харків : НТУ "ХПІ", 2013. – С. 170-172.