Кафедра "Економіка та маркетинг" : [1109] Collection home page

Завiдуючий кафедрою
Яковлєв Анатолій Іванович
Про кафедру
Кафедра була заснована в 1984 році. Тоді вона носила назву кафедри економки і організації машинобудівної промисловості і забезпечувала економічну підготовку студентів інженерних спеціальностей машинобудівного та електротехнічного профілю. На початку 1995 року кафедра була включена до складу новоствореного економічного факультету під назвою кафедри економіки і маркетингу. З дня заснування кафедри нею завідує д.е.н., проф. Яковлєв Анатолій Іванович. Він є автором більш ніж 285 наукових публікацій, серед яких 34 книги. Йому присвоєно почесне звання заслуженого працівника народної освіти України та обрано Академіком Академії інженерних наук України. Основний науковий напрям робіт - економічні проблеми науково-технічного прогресу, в тому числі - розвиток теорії і методу економічної оцінки нововведень. Яковлєва А.І. внесено до біографічного словника "Видатні люди ХХ століття" Міжнародного бібліографічного центру в м. Кембрідж. З 1994 року кафедра готує спеціалістфв з маркетингу. В 1998 році 40 перших студентів груп ЕК-33а,б захистили дипломи спеціалістів, а в 2007 році відбувся вже 10-й випуск. В 2002 році кафедра отримала ліцензію на підготовку магістрів за спеціальністю 050108 "Маркетинг", а в 2005 році успішно пройшла акредитацію за четвертим освітньо-кваліфікаційним рівнем. В 2002 році кафедра отримала ліцензію на підготовку бакалаврів за спеціальністю 050107 "Економіка підприємства", а в 2007 році впероше було здійснено набір в магістратуру за цією спеціальністю. Кафедра має необхідні приміщення площею 228 м2, куди входять кімната для викладачів, кабінет для консультацій, навчальні аудиторії і дисплейний клас з сучасними ЕОМ. Кафедра знаходиться в корпусі У1, 9-й поверх, к. 902, тел. 707-65-26.
Науковi напрямки
Всі викладачі кафедри займаються науково-дослідною роботою відповідно до плану кафедри. Основні напрямки наукових досліджень кафедри наступні:
•Розвиток теорії і методів соціально-економічної оцінки нововведеннь;
•Проблеми економіки і управління інвестиційно-інноваційною діяльністю;
•Принципи визначення ціноутворення промислової продукції.
У 2003-2005 роках виконувалась фундаментальна наукова робота за програмою МОН України "Теоретико-методологічні аспекти управління портфелем проектів”. За результатами роботи підготовано підручник, 28 статей в наукових виданнях, в тому числі в Австрії, Росії, Румунії, Фінляндії, Угорщині. За результатами роботи підготовлено одну докторську і три кандидатські дисертації. Основні резульати роботи з визначення ефективності портфелю проектів рекомендуються до впровадження в Мінекономіки, Мінпромполітики, в науково-дослідних і проектних організаціях. З 2006 року строком на три роки виконується НДР "Розвиток теорії і методів вибору напрямків інновацій”. Мета проекту полягає в розробці теорії і методології обрання найбільш ефективних варіантів розвитку інноваційної діяльності в Україні шляхом створення промислових нововведень, як одного з найважливіших факторів підйому національної економіки. Кафедра виконує також госпдоговірні роботи за замовленням підприємств. Наприклад, на протязі 2005-2006р.р. провадилась НДР з ЗАТ ІРЕС-ХЕМЗ за темою "Підвищення надійності занурюваних електродвигунів, призначених для видобутику нафти, та його економічна оцінка”. За результатами роботи видано монографію "Надійність занурюваних електродвигунів та їхня економічна оцінка”, опубліковано 5 статей і 6 доповідей на наукових конференціях. Кафедра провадить наукові дослідженя з фахівцями Угорщини, Німеччини, Болгарії та інших країн. Разом з науоковцями Мішкольського універститету (Угорщина) виконувався на протязі трьох років на основі творчої співдружності дослідницький проект з відслідковування змін в системах і методів корпоративного лідерства на початку 2000-их років, у першу чергу пов’язаних з економікою знань і інноваційною діяльністю.
Випускаючi спецiaльностi
Маркетинг
Економіка підприємства

Browse
Subscribe to this collection to receive daily e-mail notification of new additions RSS Feed RSS Feed RSS Feed
Collection's Items (Sorted by Submit Date in Descending order): 1 to 20 of 1109
Issue DateTitleAuthor(s)
2020Формування cистеми управління фінансово-економічною безпекою підприємстваХудещенко, Альона Ігорівна; Ларка, Людмила Сергіївна
2020Напрями удосконалення ціноутворення на підприємствіСкорик, Інна Миколаївна; Ларка, Людмила Сергіївна
2020Планування прибутковості підприємстваОдінцова, Вікторія Миколаївна; Ларка, Людмила Сергіївна
2020Функції маркетингових досліджень на підприємствіМакєєв, Денис Олександрович; Ларка, Людмила Сергіївна
2020Забезпечення економічної ефективності діяльності підприємстваКовтун, Дар'я Сергіївна; Ларка, Людмила Сергіївна
2020Економічна діагностика господарської діяльності підприємстваЛарка, Людмила Сергіївна
2020Управління витратами в системі економічної безпеки підприємстваЛарка, Людмила Сергіївна; Ковтун, Дар'я Сергіївна; Гордієвська, Альона Ігорівна
2020Використання інструментів маркетингових комунікацій з ціллю просування брендів в соціальних мережахКітченко, Олена Миколаївна; Приходько, Єлизавета Геннадіївна
2020Security management of innovation activity of an enterprise based on a multiple-factor approachRomanchik, Tatiana; Cherkashina, Maya; Shapoval, Olena; Kitchenko, Olena; Heliarovska, Oksana
2020Прийоми залучення уваги глядача в рекламіКучіна, Світлана Едуардівна; Кітченко, Олена Миколаївна; Білошкуренко, Наталія Георгіївна
2020Удосконалення процесу стратегічного управління капіталом АТ КБ "ПриватБанк"Галушка, Д. В.; Романчик, Тетяна Володимирівна
2020Методи управління діяльністю підприємства в ринкових умовахГаврись, Ольга Олександрівна; Ільченко, І. Ю.
2020Особливості маркетингу в сучасному електроному бізнесіАлфімцева, О. І.; Потапенко, С. В.; Літвиненко, Марія Владиславна
2020Сучасні проблеми активізації підприємництва в УкраїніГаврись, Ольга Олександрівна; Яїцький, Владислав Михайлович
2020Features of small enterprise investment policyHavrys, O. O.; Parhuts, I. S.
2020Ефективність управлінських рішень у сфері маркетингу на основі бенчмаркінгуПогорєлов, Микола Іванович; Борзенко, Володимир Іванович; Кобєлєв, Валерій Миколайович; Ткачов, Максим Михайлович
2020Зміст маркетингових інновацій в міжнародному бізнесіДолина, Ірина Володимирівна; Ткачова, Надія Петрівна; Варга, М. Є.
2020Особливості маркетингу ринку об'єктів інтелектуальної власностіДолина, Ірина Володимирівна; Косенко, Андрій Васильович; Маслак, Марія Володимирівна; Ткачова, Надія Петрівна
2020Економіко-управлінські та маркетингові рішення в сфері бенчмаркінгуБорзенко, Володимир Іванович; Кобєлєв, Валерій Миколайович; Верютіна, Вікторія Юріївна
2020Синергетический эффект бенчмаркингаТкачева, Надежда Петровна; Перерва, Петр Григорьевич; Чернышова, Д. В.
Collection's Items (Sorted by Submit Date in Descending order): 1 to 20 of 1109