Кафедра "Економіка та маркетинг" : [483] Главная страница коллекции Просмотр статистики

Завiдуючий кафедрою
Яковлєв Анатолій Іванович
Про кафедру
Кафедра була заснована в 1984 році. Тоді вона носила назву кафедри економки і організації машинобудівної промисловості і забезпечувала економічну підготовку студентів інженерних спеціальностей машинобудівного та електротехнічного профілю. На початку 1995 року кафедра була включена до складу новоствореного економічного факультету під назвою кафедри економіки і маркетингу. З дня заснування кафедри нею завідує д.е.н., проф. Яковлєв Анатолій Іванович. Він є автором більш ніж 285 наукових публікацій, серед яких 34 книги. Йому присвоєно почесне звання заслуженого працівника народної освіти України та обрано Академіком Академії інженерних наук України. Основний науковий напрям робіт - економічні проблеми науково-технічного прогресу, в тому числі - розвиток теорії і методу економічної оцінки нововведень. Яковлєва А.І. внесено до біографічного словника "Видатні люди ХХ століття" Міжнародного бібліографічного центру в м. Кембрідж. З 1994 року кафедра готує спеціалістфв з маркетингу. В 1998 році 40 перших студентів груп ЕК-33а,б захистили дипломи спеціалістів, а в 2007 році відбувся вже 10-й випуск. В 2002 році кафедра отримала ліцензію на підготовку магістрів за спеціальністю 050108 "Маркетинг", а в 2005 році успішно пройшла акредитацію за четвертим освітньо-кваліфікаційним рівнем. В 2002 році кафедра отримала ліцензію на підготовку бакалаврів за спеціальністю 050107 "Економіка підприємства", а в 2007 році впероше було здійснено набір в магістратуру за цією спеціальністю. Кафедра має необхідні приміщення площею 228 м2, куди входять кімната для викладачів, кабінет для консультацій, навчальні аудиторії і дисплейний клас з сучасними ЕОМ. Кафедра знаходиться в корпусі У1, 9-й поверх, к. 902, тел. 707-65-26.
Науковi напрямки
Всі викладачі кафедри займаються науково-дослідною роботою відповідно до плану кафедри. Основні напрямки наукових досліджень кафедри наступні:
•Розвиток теорії і методів соціально-економічної оцінки нововведеннь;
•Проблеми економіки і управління інвестиційно-інноваційною діяльністю;
•Принципи визначення ціноутворення промислової продукції.
У 2003-2005 роках виконувалась фундаментальна наукова робота за програмою МОН України "Теоретико-методологічні аспекти управління портфелем проектів”. За результатами роботи підготовано підручник, 28 статей в наукових виданнях, в тому числі в Австрії, Росії, Румунії, Фінляндії, Угорщині. За результатами роботи підготовлено одну докторську і три кандидатські дисертації. Основні резульати роботи з визначення ефективності портфелю проектів рекомендуються до впровадження в Мінекономіки, Мінпромполітики, в науково-дослідних і проектних організаціях. З 2006 року строком на три роки виконується НДР "Розвиток теорії і методів вибору напрямків інновацій”. Мета проекту полягає в розробці теорії і методології обрання найбільш ефективних варіантів розвитку інноваційної діяльності в Україні шляхом створення промислових нововведень, як одного з найважливіших факторів підйому національної економіки. Кафедра виконує також госпдоговірні роботи за замовленням підприємств. Наприклад, на протязі 2005-2006р.р. провадилась НДР з ЗАТ ІРЕС-ХЕМЗ за темою "Підвищення надійності занурюваних електродвигунів, призначених для видобутику нафти, та його економічна оцінка”. За результатами роботи видано монографію "Надійність занурюваних електродвигунів та їхня економічна оцінка”, опубліковано 5 статей і 6 доповідей на наукових конференціях. Кафедра провадить наукові дослідженя з фахівцями Угорщини, Німеччини, Болгарії та інших країн. Разом з науоковцями Мішкольського універститету (Угорщина) виконувався на протязі трьох років на основі творчої співдружності дослідницький проект з відслідковування змін в системах і методів корпоративного лідерства на початку 2000-их років, у першу чергу пов’язаних з економікою знань і інноваційною діяльністю.
Випускаючi спецiaльностi
Маркетинг
Економіка підприємства

Просмотр
Подпишитесь на эту коллекцию, чтобы ежедневно получать уведомления по электронной почте о новых добавлениях RSS Feed RSS Feed RSS Feed
Ресурсы коллекции (Даты сохранения в порядке по убыванию): 1 - 20 из 483
Дата публикацииНазваниеАвтор(ы)
2017Оцінювання ефективності робочої структури інноваційних проектівЛарка, Людмила Сергіївна
2017Обґрунтування асортименту продукції при антикризовому управлінні підприємствомСоколова, Анастасія Ігорівна; Ларка, Людмила Сергіївна
2017Особливості дослідження впливу підприємницьких ризиків на ефективність інноваційної діяльності підприємстваБебешко, Ольга Володимирівна; Ларка, Людмила Сергіївна
2009Формирование конкурентных преимуществСударкина, Светлана Петровна; Петрова, Н. Н.
2013Підвищення конкурентоспроможності продукції промислових підприємств шляхом оптимального розподілу непрямих витратЧернишенко, Олена Іванівна; Ларка, Микола Іванович
2009Новые технологии маркетинговых исследованийЩербак, В. Г.; Чудайкина, Н. В.
2013Можливості оновлення активної частини основних фондів галузей промисловостіКайдалова, Галина Олександрівна; Ларка, Микола Іванович
2013Проблеми ефективного використання трудових ресурсівЖелезняк, Антоніна Олегівна; Ларка, Микола Іванович
2003Методика определения потребности в электроизделиях для нужд городского электрического транспортаВеликих, Ксения Александровна; Яковлев, Анатолий Иванович; Перерва, Петр Григорьевич
2002Экономическая оценка при проектировании асинхронных двигателейКобелев, Валерий Николаевич
2002Исследование структуры экономических циклов жизни электротехнических изделийВеликих, Ксения Александровна; Косенко, Александра Петровна
2009Особливості ціноутворення при формуванні конкурентоспроможного асортименту продукціїЛаврентьєва, Л. С.; Ларка, А. В.; Шумаков, К. В.
2000Экономико-математическое моделирование потребности в инновационных продуктах на ранних стадиях инновационного циклаКовалев, Евгений Владимирович; Воронко, Наталья Александровна; Косенко, Александра Петровна
2000Методика ранжирования целей инновационных проектовВоронко, Наталья Александровна; Косенко, Александра Петровна
2009Науково-методологічні основи фінансової стабільності банківської системиКобєлєв, Валерій Миколайович; Бурик, С. Г.
2009Розробка методики оцінки роботи торгових представників дистрибуторських компанійЛітвиненко, Марія Владиславна
2009Формування стратегії маркетингу в умовах нестабільностіКобєлєв, Валерій Миколайович; Конарева, Д. А.
2016Необхідність стратегічного планування виробництваСударкіна, Світлана Петрівна; Стороженко, Карина Ігорівна; Булавіна, Тетяна Олексіївна
2016Вплив внутрішніх та зовнішніх факторів на конкурентоспроможність економіки УкраїниКузьменко, Леонід Володимирович; Шапран, Олена Євгенівна
2016Розвиток організаційно – економічних підходів до технічного переоснащення підприємств машинобудуванняБельтюков, Євгеній Афанасійович; Косенко, Олександра Петрівна; Петрович, Йосиф Михайлович
Ресурсы коллекции (Даты сохранения в порядке по убыванию): 1 - 20 из 483