Кафедра "Економіка та маркетинг" : [909] Collection home page

Завiдуючий кафедрою
Яковлєв Анатолій Іванович
Про кафедру
Кафедра була заснована в 1984 році. Тоді вона носила назву кафедри економки і організації машинобудівної промисловості і забезпечувала економічну підготовку студентів інженерних спеціальностей машинобудівного та електротехнічного профілю. На початку 1995 року кафедра була включена до складу новоствореного економічного факультету під назвою кафедри економіки і маркетингу. З дня заснування кафедри нею завідує д.е.н., проф. Яковлєв Анатолій Іванович. Він є автором більш ніж 285 наукових публікацій, серед яких 34 книги. Йому присвоєно почесне звання заслуженого працівника народної освіти України та обрано Академіком Академії інженерних наук України. Основний науковий напрям робіт - економічні проблеми науково-технічного прогресу, в тому числі - розвиток теорії і методу економічної оцінки нововведень. Яковлєва А.І. внесено до біографічного словника "Видатні люди ХХ століття" Міжнародного бібліографічного центру в м. Кембрідж. З 1994 року кафедра готує спеціалістфв з маркетингу. В 1998 році 40 перших студентів груп ЕК-33а,б захистили дипломи спеціалістів, а в 2007 році відбувся вже 10-й випуск. В 2002 році кафедра отримала ліцензію на підготовку магістрів за спеціальністю 050108 "Маркетинг", а в 2005 році успішно пройшла акредитацію за четвертим освітньо-кваліфікаційним рівнем. В 2002 році кафедра отримала ліцензію на підготовку бакалаврів за спеціальністю 050107 "Економіка підприємства", а в 2007 році впероше було здійснено набір в магістратуру за цією спеціальністю. Кафедра має необхідні приміщення площею 228 м2, куди входять кімната для викладачів, кабінет для консультацій, навчальні аудиторії і дисплейний клас з сучасними ЕОМ. Кафедра знаходиться в корпусі У1, 9-й поверх, к. 902, тел. 707-65-26.
Науковi напрямки
Всі викладачі кафедри займаються науково-дослідною роботою відповідно до плану кафедри. Основні напрямки наукових досліджень кафедри наступні:
•Розвиток теорії і методів соціально-економічної оцінки нововведеннь;
•Проблеми економіки і управління інвестиційно-інноваційною діяльністю;
•Принципи визначення ціноутворення промислової продукції.
У 2003-2005 роках виконувалась фундаментальна наукова робота за програмою МОН України "Теоретико-методологічні аспекти управління портфелем проектів”. За результатами роботи підготовано підручник, 28 статей в наукових виданнях, в тому числі в Австрії, Росії, Румунії, Фінляндії, Угорщині. За результатами роботи підготовлено одну докторську і три кандидатські дисертації. Основні резульати роботи з визначення ефективності портфелю проектів рекомендуються до впровадження в Мінекономіки, Мінпромполітики, в науково-дослідних і проектних організаціях. З 2006 року строком на три роки виконується НДР "Розвиток теорії і методів вибору напрямків інновацій”. Мета проекту полягає в розробці теорії і методології обрання найбільш ефективних варіантів розвитку інноваційної діяльності в Україні шляхом створення промислових нововведень, як одного з найважливіших факторів підйому національної економіки. Кафедра виконує також госпдоговірні роботи за замовленням підприємств. Наприклад, на протязі 2005-2006р.р. провадилась НДР з ЗАТ ІРЕС-ХЕМЗ за темою "Підвищення надійності занурюваних електродвигунів, призначених для видобутику нафти, та його економічна оцінка”. За результатами роботи видано монографію "Надійність занурюваних електродвигунів та їхня економічна оцінка”, опубліковано 5 статей і 6 доповідей на наукових конференціях. Кафедра провадить наукові дослідженя з фахівцями Угорщини, Німеччини, Болгарії та інших країн. Разом з науоковцями Мішкольського універститету (Угорщина) виконувався на протязі трьох років на основі творчої співдружності дослідницький проект з відслідковування змін в системах і методів корпоративного лідерства на початку 2000-их років, у першу чергу пов’язаних з економікою знань і інноваційною діяльністю.
Випускаючi спецiaльностi
Маркетинг
Економіка підприємства

Browse
Subscribe to this collection to receive daily e-mail notification of new additions RSS Feed RSS Feed RSS Feed
Collection's Items (Sorted by Submit Date in Descending order): 1 to 20 of 909
Issue DateTitleAuthor(s)
2018Як завоювати глядача в рекламіКітченко, Олена Миколаївна
2019Enterprise communication policy indicators analysis as a part of marketing auditKitchenko, O. M.; Kuchina, S.
2019Social media marketing як інструмент просування продуктів підприємств на ринокКітченко, Олена Миколаївна; Ібрагімов, Т. Н.
2019Методичні вказівки для проведення практичних занять з курсу "Рекламні технології"Кітченко, Олена Миколаївна; Кучіна, Світлана Едуардівна
2019Економічне управління бізнесом: маркетинговий аспектЛарка, Людмила Сергіївна; Анічкіна, Ірина Олександрівна
2019Визначення ризиків ринкової взаємодіїРоманчик, Тетяна Володимирівна; Романчик, Альона Вадимівна
2008Питання оцінки ефективності інновацій в галузі енергозбереженняСударкіна, Світлана Петрівна; Кітченко, Олена Миколаївна; Усов, Максим Анатолійович
2019Analysis of economic activityHavrys, M. O.; Havrys, O. O.
2019Економіка підприємстваГаврись, Ольга Олександрівна; Майстро, Руслана Григорівна; Гаврись, Микола Олександрович; Усов, Максим Анатолійович
2019Використання модернізованого методу оптимізації цільових споживчих функцій під час обґрунтування застосування технологій нетрадиційної відновлюваної енергетикиСусліков, Станіслав Вячеславович; Гаврись, Ольга Олександрівна; Усов, Максим Анатолійович
2019Методичні вказівки до виконання контрольних робіт з дисципліни "Інфраструктура національного ринку"Усов, Максим Анатолійович
2014К вопросу сравнения инвестиционных проектовФедоров, Андрей Алексеевич; Усов, Максим Анатольевич
2019Маркетинг промислового підприємстваЯковлєв, Анатолій Іванович; Сударкіна, Світлана Петрівна; Ларка, Микола Іванович; Кобєлєв, Валерій Миколайович; Косенко, Олександра Петрівна; Кучіна, Світлана Едуардівна; Гаврись, Ольга Олександрівна; Удянська, Галина Михайлівна; Кітченко, Олена Миколаївна; Ларка, Людмила Сергіївна; Ларка, Андрій Володимирович; Власова, Галина Іванівна; Мірошник, Марія Володимирівна; Майстро, Руслана Григорівна; Чернобровкіна, Світлана Віталіївна; Литвиненко, Марія Владіславна
2019Зв'язки з громадськістюЧернобровкіна, Світлана Віталіївна
2019SMART-evaluation of economic decisions complexes of the enterpriseLarka, L. S.
2019Стратегічні бізнес-одиниці підприємства як об’єкт економічного управлінняХудещенко, Альона Ігорівна; Ларка, Людмила Сергіївна
2019Економічна свобода підприємства в умовах глобалізаціїВласенко, Аліна Вікторівна; Ларка, Людмила Сергіївна
2019Маркетингові дослідження поведінки споживачівЛоєнко, Анастасія Олександрівна; Ларка, Людмила Сергіївна
2019Голландські аукціони як інструментарій економічного управління підприємствомМакєєв, Денис Олександрович; Ларка, Людмила Сергіївна
2019Обґрунтування комплексу рішень щодо оплати праці персоналу підприємстваМалицька, Анастасія Дмитрівна; Ларка, Людмила Сергіївна
Collection's Items (Sorted by Submit Date in Descending order): 1 to 20 of 909