Кафедра "Економіка та маркетинг" : [587] Главная страница коллекции Просмотр статистики

Завiдуючий кафедрою
Яковлєв Анатолій Іванович
Про кафедру
Кафедра була заснована в 1984 році. Тоді вона носила назву кафедри економки і організації машинобудівної промисловості і забезпечувала економічну підготовку студентів інженерних спеціальностей машинобудівного та електротехнічного профілю. На початку 1995 року кафедра була включена до складу новоствореного економічного факультету під назвою кафедри економіки і маркетингу. З дня заснування кафедри нею завідує д.е.н., проф. Яковлєв Анатолій Іванович. Він є автором більш ніж 285 наукових публікацій, серед яких 34 книги. Йому присвоєно почесне звання заслуженого працівника народної освіти України та обрано Академіком Академії інженерних наук України. Основний науковий напрям робіт - економічні проблеми науково-технічного прогресу, в тому числі - розвиток теорії і методу економічної оцінки нововведень. Яковлєва А.І. внесено до біографічного словника "Видатні люди ХХ століття" Міжнародного бібліографічного центру в м. Кембрідж. З 1994 року кафедра готує спеціалістфв з маркетингу. В 1998 році 40 перших студентів груп ЕК-33а,б захистили дипломи спеціалістів, а в 2007 році відбувся вже 10-й випуск. В 2002 році кафедра отримала ліцензію на підготовку магістрів за спеціальністю 050108 "Маркетинг", а в 2005 році успішно пройшла акредитацію за четвертим освітньо-кваліфікаційним рівнем. В 2002 році кафедра отримала ліцензію на підготовку бакалаврів за спеціальністю 050107 "Економіка підприємства", а в 2007 році впероше було здійснено набір в магістратуру за цією спеціальністю. Кафедра має необхідні приміщення площею 228 м2, куди входять кімната для викладачів, кабінет для консультацій, навчальні аудиторії і дисплейний клас з сучасними ЕОМ. Кафедра знаходиться в корпусі У1, 9-й поверх, к. 902, тел. 707-65-26.
Науковi напрямки
Всі викладачі кафедри займаються науково-дослідною роботою відповідно до плану кафедри. Основні напрямки наукових досліджень кафедри наступні:
•Розвиток теорії і методів соціально-економічної оцінки нововведеннь;
•Проблеми економіки і управління інвестиційно-інноваційною діяльністю;
•Принципи визначення ціноутворення промислової продукції.
У 2003-2005 роках виконувалась фундаментальна наукова робота за програмою МОН України "Теоретико-методологічні аспекти управління портфелем проектів”. За результатами роботи підготовано підручник, 28 статей в наукових виданнях, в тому числі в Австрії, Росії, Румунії, Фінляндії, Угорщині. За результатами роботи підготовлено одну докторську і три кандидатські дисертації. Основні резульати роботи з визначення ефективності портфелю проектів рекомендуються до впровадження в Мінекономіки, Мінпромполітики, в науково-дослідних і проектних організаціях. З 2006 року строком на три роки виконується НДР "Розвиток теорії і методів вибору напрямків інновацій”. Мета проекту полягає в розробці теорії і методології обрання найбільш ефективних варіантів розвитку інноваційної діяльності в Україні шляхом створення промислових нововведень, як одного з найважливіших факторів підйому національної економіки. Кафедра виконує також госпдоговірні роботи за замовленням підприємств. Наприклад, на протязі 2005-2006р.р. провадилась НДР з ЗАТ ІРЕС-ХЕМЗ за темою "Підвищення надійності занурюваних електродвигунів, призначених для видобутику нафти, та його економічна оцінка”. За результатами роботи видано монографію "Надійність занурюваних електродвигунів та їхня економічна оцінка”, опубліковано 5 статей і 6 доповідей на наукових конференціях. Кафедра провадить наукові дослідженя з фахівцями Угорщини, Німеччини, Болгарії та інших країн. Разом з науоковцями Мішкольського універститету (Угорщина) виконувався на протязі трьох років на основі творчої співдружності дослідницький проект з відслідковування змін в системах і методів корпоративного лідерства на початку 2000-их років, у першу чергу пов’язаних з економікою знань і інноваційною діяльністю.
Випускаючi спецiaльностi
Маркетинг
Економіка підприємства

Просмотр
Подпишитесь на эту коллекцию, чтобы ежедневно получать уведомления по электронной почте о новых добавлениях RSS Feed RSS Feed RSS Feed
Ресурсы коллекции (Даты сохранения в порядке по убыванию): 1 - 20 из 587
Дата публикацииНазваниеАвтор(ы)
2017Аналіз методів просування іміджу брендуКітченко, Олена Миколаївна; Кучіна, Світлана Едуардівна
2017Просування в системі маркетингових комунікацій: методологічні підходиРоманчик, Тетяна Володимирівна
2017Міжнародний маркетинг – проблеми та перспективи розвитку в УкраїніЛітвиненко, Марія Владиславна; Бережна, Юлія Андріївна; Літвиненко, Олександра Олександрівна
2017Маркетинг в малому бізнесіКорнєєва, Ірина Олексіївна; Кітченко, Олена Миколаївна
2017Місце комплаєнс у забезпеченні економічної безпеки підприємстваРоманчик, Тетяна Володимирівна
2017Комплаєнс як інструмент забезпечення економічної безпеки підприємстваРоманчик, Тетяна Володимирівна
2017Структурная модель неформальной экономикиТкачев, Максим Михайлович; Косенко, Александра Петровна; Перерва, Петр Григорьевич; Свищова, Наталья Сергеевна
2017Потенціал інноваційно-інвестиційних можливостей промислових підприємствКосенко, Олександра Петрівна; Перерва, Петро Григорович; Ткачов, Максим Михайлович; Назаренко, Станіслав Миколайович
2017Менеджмент розвитку соціально-економічних системВолошина, Тетяна Олександрівна; Романчик, Тетяна Володимирівна
2017Молодіжна аудиторія – двигун вірусного маркетингуРоманчик, Альона Вадимівна; Романчик, Тетяна Володимирівна
2017Менеджмент у рекламіРоманчик, Тетяна Володимирівна
2017Систематизація підходів щодо сутності поняття "персонал" підприємстваГлухова, Світлана Вячеславівна
2017Маркетинговые исследования в гостинично-ресторанном бизнесе и туризмеПерерва, Петр Григорьевич; Кобелева, Татьяна Александровна; Ткачева, Надежда Петровна
2017Инновации в сфере гостинично-ресторанного бизнеса и туризмаКосенко, Александра Петровна; Перерва, Петр Григорьевич; Ткачев, Максим Михайлович
2017Специфіка застосування динамічних показників в оцінюванні ефективності інноваційної діяльності будівельних підприємствГлухова, Світлана Вячеславівна
2017Особенности объектов интеллектуальной собственности как товараКосенко, Александра Петровна; Ткачев, Максим Михайлович; Перерва, Петр Григорьевич; Назаренко, Станислав Николаевич
2017Роль держави в інноваційно-інвестиційному розвитку промислового виробництваСударкіна, Світлана Петрівна; Ларка, Микола Іванович; Гнєсіна, Наталія Віталіївна
2017Особливості застосування рівновагового аналізу та аналізу співвідношення "витрати – обсяг виробництва – прибуток" в багатономенклатурному виробництвіЛарка, Микола Іванович; Сударкіна, Світлана Петрівна; Феррара, А. М.
2017Теплоенергетичний комплекс України на прикладі комунальних підприємств. Проблеми та шляхи їх вирішенняЛарка, Микола Іванович; Сінческул, І. Л.
2017Проблеми викладання економічних дисциплін на технічних факультетах університетівСударкіна, Світлана Петрівна; Ларка, Микола Іванович
Ресурсы коллекции (Даты сохранения в порядке по убыванию): 1 - 20 из 587