Кафедра "Економіка та маркетинг" : [941] Collection home page

Завiдуючий кафедрою
Яковлєв Анатолій Іванович
Про кафедру
Кафедра була заснована в 1984 році. Тоді вона носила назву кафедри економки і організації машинобудівної промисловості і забезпечувала економічну підготовку студентів інженерних спеціальностей машинобудівного та електротехнічного профілю. На початку 1995 року кафедра була включена до складу новоствореного економічного факультету під назвою кафедри економіки і маркетингу. З дня заснування кафедри нею завідує д.е.н., проф. Яковлєв Анатолій Іванович. Він є автором більш ніж 285 наукових публікацій, серед яких 34 книги. Йому присвоєно почесне звання заслуженого працівника народної освіти України та обрано Академіком Академії інженерних наук України. Основний науковий напрям робіт - економічні проблеми науково-технічного прогресу, в тому числі - розвиток теорії і методу економічної оцінки нововведень. Яковлєва А.І. внесено до біографічного словника "Видатні люди ХХ століття" Міжнародного бібліографічного центру в м. Кембрідж. З 1994 року кафедра готує спеціалістфв з маркетингу. В 1998 році 40 перших студентів груп ЕК-33а,б захистили дипломи спеціалістів, а в 2007 році відбувся вже 10-й випуск. В 2002 році кафедра отримала ліцензію на підготовку магістрів за спеціальністю 050108 "Маркетинг", а в 2005 році успішно пройшла акредитацію за четвертим освітньо-кваліфікаційним рівнем. В 2002 році кафедра отримала ліцензію на підготовку бакалаврів за спеціальністю 050107 "Економіка підприємства", а в 2007 році впероше було здійснено набір в магістратуру за цією спеціальністю. Кафедра має необхідні приміщення площею 228 м2, куди входять кімната для викладачів, кабінет для консультацій, навчальні аудиторії і дисплейний клас з сучасними ЕОМ. Кафедра знаходиться в корпусі У1, 9-й поверх, к. 902, тел. 707-65-26.
Науковi напрямки
Всі викладачі кафедри займаються науково-дослідною роботою відповідно до плану кафедри. Основні напрямки наукових досліджень кафедри наступні:
•Розвиток теорії і методів соціально-економічної оцінки нововведеннь;
•Проблеми економіки і управління інвестиційно-інноваційною діяльністю;
•Принципи визначення ціноутворення промислової продукції.
У 2003-2005 роках виконувалась фундаментальна наукова робота за програмою МОН України "Теоретико-методологічні аспекти управління портфелем проектів”. За результатами роботи підготовано підручник, 28 статей в наукових виданнях, в тому числі в Австрії, Росії, Румунії, Фінляндії, Угорщині. За результатами роботи підготовлено одну докторську і три кандидатські дисертації. Основні резульати роботи з визначення ефективності портфелю проектів рекомендуються до впровадження в Мінекономіки, Мінпромполітики, в науково-дослідних і проектних організаціях. З 2006 року строком на три роки виконується НДР "Розвиток теорії і методів вибору напрямків інновацій”. Мета проекту полягає в розробці теорії і методології обрання найбільш ефективних варіантів розвитку інноваційної діяльності в Україні шляхом створення промислових нововведень, як одного з найважливіших факторів підйому національної економіки. Кафедра виконує також госпдоговірні роботи за замовленням підприємств. Наприклад, на протязі 2005-2006р.р. провадилась НДР з ЗАТ ІРЕС-ХЕМЗ за темою "Підвищення надійності занурюваних електродвигунів, призначених для видобутику нафти, та його економічна оцінка”. За результатами роботи видано монографію "Надійність занурюваних електродвигунів та їхня економічна оцінка”, опубліковано 5 статей і 6 доповідей на наукових конференціях. Кафедра провадить наукові дослідженя з фахівцями Угорщини, Німеччини, Болгарії та інших країн. Разом з науоковцями Мішкольського універститету (Угорщина) виконувався на протязі трьох років на основі творчої співдружності дослідницький проект з відслідковування змін в системах і методів корпоративного лідерства на початку 2000-их років, у першу чергу пов’язаних з економікою знань і інноваційною діяльністю.
Випускаючi спецiaльностi
Маркетинг
Економіка підприємства

Browse
Subscribe to this collection to receive daily e-mail notification of new additions RSS Feed RSS Feed RSS Feed
Collection's Items (Sorted by Submit Date in Descending order): 1 to 20 of 941
Issue DateTitleAuthor(s)
2017Формулювання підходів до створення системи управління інжиніринговою діяльністюАлександров, Віталій Володимирович
2017Вплив інструментів злиття і поглинання на корпоративну стратегіюАлександров, Віталій Володимирович
2019MarketingGorovyi, D. A.; Havrys, O. O.
2019Засоби індивідуалізації в підприємництві і торгівліБорзенко, Володимир Іванович; Тарасенко, Ірина Анатоліївна; Шуба, Ірина Володимирівна; Косенко, Олександра Петрівна
2019Актуальність інвестиційно-інноваційних процесів на сучасному етапі розвитку економікиВасильцова, Світлана Олександрівна; Оніщенко, Аліна Андріївна; Арестова, Анастасія Леонідівна
2019Алгоритм стратегического маркетингового планированияСударкина, Светлана Петровна; Шереметьева, Екатерина Игоревна; Потоцкая, Татьяна Сергеевна
2019Сучасні тенденції маркетингових комунікацій у віртуальному просторіРоманчик, Тетяна Володимирівна; Зубков, Олександр Геннадійович; Підоря, Юлія Олександрівна
2019Методы формирования и поддержания ценности брендаРоманчик, Татьяна Владимировна; Потоцкая, Татьяна Сергеевна; Шереметьева, Екатерина Игоревна
2019Evaluation of innovative technology market potential on the basis of technology auditKosenko, O.; Cherepanova, V.; Dolyna, I.; Matrosova, V.; Kolotiuk, O.
2019Экономика и менеджмент качества туристического продуктаКобелев, Валерий Николаевич; Ткачев, Максим Михайлович; Ткачева, Надежда Петровна; Перерва, Петр Григорьевич; Целинская, Анна Андреевна
2015Технологічний важіль як інструмент формування продуктово-технологічних платформ машинобудівних підприємствКосенко, Олександра Петрівна
2019Практичні аспекти створення ринку земель сільськогосподарського призначення у сучасних умовахГаврись, Петро Олександрович; Гаврись, Олександр Миколайович; Гаврись, Ольга Олександрівна
2019Інтелектуальна власність як складова конкурентних переваг туристичної сфери української економікиТкачова, Надія Петрівна; Колотюк, Олена Іванівна; Гармаш, Сергій Володимирович; Долина, Ірина Володимирівна
2019Технологічний важіль інтелектуальних технологій в туристичному бізнесіКосенко, Олександра Петрівна; Косенко, Андрій Васильович; Маслак, Марія Володимирівна
2019Экономическая оценка качества туристических услугКобелев, Валерий Николаевич; Носырев, Александр Александрович; Маслак, Мария Владимировна; Перерва, Петр Григорьевич; Целинская, Анна Андреевна
2019Перспективи економічного розвитку туризму в Харківській областіКобєлєв, Валерій Миколайович; Носирєв, Олександр Олександрович; Маслак, Марія Володимирівна; Товажнянська, Ольга Ігорівна
2017Modeling the marketing characteristics of market capacity for electrical automationPererva, P. G.; Kobielieva, Tatiana; Tkachev, Maksim; Tkacheva, Nadezhda
2017Determination of marketing characteristics of market capacity for electrical automationPererva, P. G.; Kobielieva, Tatiana; Tkachev, Maksim; Tkacheva, Nadezhda
2017Investigation of the role of venture companies in the early stages of the product life cyclePererva, P. G.; Kobielieva, T. O.; Tkachova, N. P.
2019Проблеми та пріоритети розвитку підприємств в умовах глобалізаціїРоманчик, Тетяна Володимирівна
Collection's Items (Sorted by Submit Date in Descending order): 1 to 20 of 941