Кафедра "Економіка та маркетинг" : [1185] Collection home page

Завiдуючий кафедрою
Яковлєв Анатолій Іванович
Про кафедру
Кафедра була заснована в 1984 році. Тоді вона носила назву кафедри економки і організації машинобудівної промисловості і забезпечувала економічну підготовку студентів інженерних спеціальностей машинобудівного та електротехнічного профілю. На початку 1995 року кафедра була включена до складу новоствореного економічного факультету під назвою кафедри економіки і маркетингу. З дня заснування кафедри нею завідує д.е.н., проф. Яковлєв Анатолій Іванович. Він є автором більш ніж 285 наукових публікацій, серед яких 34 книги. Йому присвоєно почесне звання заслуженого працівника народної освіти України та обрано Академіком Академії інженерних наук України. Основний науковий напрям робіт - економічні проблеми науково-технічного прогресу, в тому числі - розвиток теорії і методу економічної оцінки нововведень. Яковлєва А.І. внесено до біографічного словника "Видатні люди ХХ століття" Міжнародного бібліографічного центру в м. Кембрідж. З 1994 року кафедра готує спеціалістфв з маркетингу. В 1998 році 40 перших студентів груп ЕК-33а,б захистили дипломи спеціалістів, а в 2007 році відбувся вже 10-й випуск. В 2002 році кафедра отримала ліцензію на підготовку магістрів за спеціальністю 050108 "Маркетинг", а в 2005 році успішно пройшла акредитацію за четвертим освітньо-кваліфікаційним рівнем. В 2002 році кафедра отримала ліцензію на підготовку бакалаврів за спеціальністю 050107 "Економіка підприємства", а в 2007 році впероше було здійснено набір в магістратуру за цією спеціальністю. Кафедра має необхідні приміщення площею 228 м2, куди входять кімната для викладачів, кабінет для консультацій, навчальні аудиторії і дисплейний клас з сучасними ЕОМ. Кафедра знаходиться в корпусі У1, 9-й поверх, к. 902, тел. 707-65-26.
Науковi напрямки
Всі викладачі кафедри займаються науково-дослідною роботою відповідно до плану кафедри. Основні напрямки наукових досліджень кафедри наступні:
•Розвиток теорії і методів соціально-економічної оцінки нововведеннь;
•Проблеми економіки і управління інвестиційно-інноваційною діяльністю;
•Принципи визначення ціноутворення промислової продукції.
У 2003-2005 роках виконувалась фундаментальна наукова робота за програмою МОН України "Теоретико-методологічні аспекти управління портфелем проектів”. За результатами роботи підготовано підручник, 28 статей в наукових виданнях, в тому числі в Австрії, Росії, Румунії, Фінляндії, Угорщині. За результатами роботи підготовлено одну докторську і три кандидатські дисертації. Основні резульати роботи з визначення ефективності портфелю проектів рекомендуються до впровадження в Мінекономіки, Мінпромполітики, в науково-дослідних і проектних організаціях. З 2006 року строком на три роки виконується НДР "Розвиток теорії і методів вибору напрямків інновацій”. Мета проекту полягає в розробці теорії і методології обрання найбільш ефективних варіантів розвитку інноваційної діяльності в Україні шляхом створення промислових нововведень, як одного з найважливіших факторів підйому національної економіки. Кафедра виконує також госпдоговірні роботи за замовленням підприємств. Наприклад, на протязі 2005-2006р.р. провадилась НДР з ЗАТ ІРЕС-ХЕМЗ за темою "Підвищення надійності занурюваних електродвигунів, призначених для видобутику нафти, та його економічна оцінка”. За результатами роботи видано монографію "Надійність занурюваних електродвигунів та їхня економічна оцінка”, опубліковано 5 статей і 6 доповідей на наукових конференціях. Кафедра провадить наукові дослідженя з фахівцями Угорщини, Німеччини, Болгарії та інших країн. Разом з науоковцями Мішкольського універститету (Угорщина) виконувався на протязі трьох років на основі творчої співдружності дослідницький проект з відслідковування змін в системах і методів корпоративного лідерства на початку 2000-их років, у першу чергу пов’язаних з економікою знань і інноваційною діяльністю.
Випускаючi спецiaльностi
Маркетинг
Економіка підприємства

Browse
Subscribe to this collection to receive daily e-mail notification of new additions RSS Feed RSS Feed RSS Feed
Collection's Items (Sorted by Submit Date in Descending order): 1 to 20 of 1185
Issue DateTitleAuthor(s)
2021Методичні вказівки до самостійної роботи з дисципліни "Мерчандайзинг"Шапран, Олена Євгенівна
2021Методичні вказівки до практичних занять з дисципліни "Мерчандайзинг"Шапран, Олена Євгенівна
2021Розвиток концепції екологічного маркетингуШапран, Олена Євгенівна
2021Гендерний підхід у мерчандайзингу як стратегія розвитку підприємств роздрібної торгівліШапран, Олена Євгенівна
2011Логіка моделювання ефективного портфелю як засіб вирішення проблем інноваційно-інвестиційних проектівЯковлєв, Анатолій Іванович; Васильцова, Світлана Олександрівна
2021Инвестирование в возобновляемые источники энергии в Украине: современное состояние и препятствия для реализацииЧернобровкина, Светлана Витальевна
2021Increasing marketing activity of hotel and restaurant business enterprises as a basis for the development of the tourism industryKuzmynchuk, N. V.; Dombrovska, S. V.; Konarivska, O. B.; Leonenko, N. A.; Chernobrovkina, S. V.; Asaulenko, N. V.
2020Кабінетні маркетингові дослідження супермаркетів м. ХарковаЧернобровкіна, Світлана Віталіївна; Якушко, Ангеліна Євгенівна
2020Аналіз ефективності використання основних фондівЧернобровкіна, Світлана Віталіївна; Кучерява, А. С.
2020Реклама і рекламна діяльність у сучасностіЧернобровкіна, Світлана Віталіївна; Кібальнікова, К. М.
2020Цифровий маркетинг як середовище інтерактивних технологій digital рекламиМірошник, Марія Володимирівна; Стрюк, Ліна Олександрівна; Копица, Дарина Олександрівна
2017Дослідження сучасного стану та перспектив розвитку ринку туристичних послугМірошник, Марія Володимирівна; Майстро, Руслана Григорівна; Лучна, Єлизавета Олексіївна
2018Міжнародні стандарти соціальної відповідальності бізнесу у практиці підприємств УкраїниМірошник, Марія Володимирівна; Грицаненко, А. Є.; Цвіркун, О. А.
2017Дослідження конкурентоспроможності сектору подорожей та туризму в УкраїніМірошник, Марія Володимирівна; Кітченко, Олена Миколаївна; Лучна, Єлизавета Олексіївна
2021Management of relations with enterprise stakeholders based on value approachPererva, P. G.; Kobielieva, T. O.; Tkасhovа, Nаdiia Petrivna; Tkachov, M. M.; Diachenko, T. A.
2020Бенчмаркінг енергоефективності: маркетингові і управлінські можливості використання в міжнародному підприємництваПерерва, Петро Григорович; Кобєлєва, Тетяна Олександрівна; Косенко, Олександра Петрівна; Матросова, Вікторія Олександрівна; Кобєлєв, Валерій Миколайович
2021Ціноутворення на міжнародному ринкуПерерва, Петро Григорович; Кобєлєва, Тетяна Олександрівна; Косенко, Олександра Петрівна; Матросова, Вікторія Олександрівна; Кобєлєв, Валерій Миколайович
2021Міжнародний інтернет маркетингПерерва, Петро Григорович; Кобєлєва, Тетяна Олександрівна; Косенко, Олександра Петрівна; Матросова, Вікторія Олександрівна; Кобєлєв, Валерій Миколайович
2021Менеджмент та маркетинг на міжнародному ринкуПерерва, Петро Григорович; Кобєлєва, Тетяна Олександрівна; Косенко, Олександра Петрівна; Матросова, Вікторія Олександрівна; Кобєлєв, Валерій Миколайович
2021Міжнародний бізнес: забезпечення економічної безпеки на засадах комплаєнс-функціїПерерва, Петро Григорович; Кобєлєва, Тетяна Олександрівна; Косенко, Олександра Петрівна; Матросова, Вікторія Олександрівна; Кобєлєв, Валерій Миколайович
Collection's Items (Sorted by Submit Date in Descending order): 1 to 20 of 1185