Кафедра "Економіка та маркетинг" : [546] Главная страница коллекции Просмотр статистики

Завiдуючий кафедрою
Яковлєв Анатолій Іванович
Про кафедру
Кафедра була заснована в 1984 році. Тоді вона носила назву кафедри економки і організації машинобудівної промисловості і забезпечувала економічну підготовку студентів інженерних спеціальностей машинобудівного та електротехнічного профілю. На початку 1995 року кафедра була включена до складу новоствореного економічного факультету під назвою кафедри економіки і маркетингу. З дня заснування кафедри нею завідує д.е.н., проф. Яковлєв Анатолій Іванович. Він є автором більш ніж 285 наукових публікацій, серед яких 34 книги. Йому присвоєно почесне звання заслуженого працівника народної освіти України та обрано Академіком Академії інженерних наук України. Основний науковий напрям робіт - економічні проблеми науково-технічного прогресу, в тому числі - розвиток теорії і методу економічної оцінки нововведень. Яковлєва А.І. внесено до біографічного словника "Видатні люди ХХ століття" Міжнародного бібліографічного центру в м. Кембрідж. З 1994 року кафедра готує спеціалістфв з маркетингу. В 1998 році 40 перших студентів груп ЕК-33а,б захистили дипломи спеціалістів, а в 2007 році відбувся вже 10-й випуск. В 2002 році кафедра отримала ліцензію на підготовку магістрів за спеціальністю 050108 "Маркетинг", а в 2005 році успішно пройшла акредитацію за четвертим освітньо-кваліфікаційним рівнем. В 2002 році кафедра отримала ліцензію на підготовку бакалаврів за спеціальністю 050107 "Економіка підприємства", а в 2007 році впероше було здійснено набір в магістратуру за цією спеціальністю. Кафедра має необхідні приміщення площею 228 м2, куди входять кімната для викладачів, кабінет для консультацій, навчальні аудиторії і дисплейний клас з сучасними ЕОМ. Кафедра знаходиться в корпусі У1, 9-й поверх, к. 902, тел. 707-65-26.
Науковi напрямки
Всі викладачі кафедри займаються науково-дослідною роботою відповідно до плану кафедри. Основні напрямки наукових досліджень кафедри наступні:
•Розвиток теорії і методів соціально-економічної оцінки нововведеннь;
•Проблеми економіки і управління інвестиційно-інноваційною діяльністю;
•Принципи визначення ціноутворення промислової продукції.
У 2003-2005 роках виконувалась фундаментальна наукова робота за програмою МОН України "Теоретико-методологічні аспекти управління портфелем проектів”. За результатами роботи підготовано підручник, 28 статей в наукових виданнях, в тому числі в Австрії, Росії, Румунії, Фінляндії, Угорщині. За результатами роботи підготовлено одну докторську і три кандидатські дисертації. Основні резульати роботи з визначення ефективності портфелю проектів рекомендуються до впровадження в Мінекономіки, Мінпромполітики, в науково-дослідних і проектних організаціях. З 2006 року строком на три роки виконується НДР "Розвиток теорії і методів вибору напрямків інновацій”. Мета проекту полягає в розробці теорії і методології обрання найбільш ефективних варіантів розвитку інноваційної діяльності в Україні шляхом створення промислових нововведень, як одного з найважливіших факторів підйому національної економіки. Кафедра виконує також госпдоговірні роботи за замовленням підприємств. Наприклад, на протязі 2005-2006р.р. провадилась НДР з ЗАТ ІРЕС-ХЕМЗ за темою "Підвищення надійності занурюваних електродвигунів, призначених для видобутику нафти, та його економічна оцінка”. За результатами роботи видано монографію "Надійність занурюваних електродвигунів та їхня економічна оцінка”, опубліковано 5 статей і 6 доповідей на наукових конференціях. Кафедра провадить наукові дослідженя з фахівцями Угорщини, Німеччини, Болгарії та інших країн. Разом з науоковцями Мішкольського універститету (Угорщина) виконувався на протязі трьох років на основі творчої співдружності дослідницький проект з відслідковування змін в системах і методів корпоративного лідерства на початку 2000-их років, у першу чергу пов’язаних з економікою знань і інноваційною діяльністю.
Випускаючi спецiaльностi
Маркетинг
Економіка підприємства

Просмотр
Подпишитесь на эту коллекцию, чтобы ежедневно получать уведомления по электронной почте о новых добавлениях RSS Feed RSS Feed RSS Feed
Ресурсы коллекции (Даты сохранения в порядке по убыванию): 1 - 20 из 546
Дата публикацииНазваниеАвтор(ы)
2009Дослідження факторів підвищення ефективності роботи нафтогазопромислового підприємства за допомогою методів детермінованого факторного аналізуЮр’єва, О. І.; Літвиненко, Марія Владиславна
2009Шляхи підвищення ефективності розвитку інноваційно-інвестиційної діяльності підприємств на основі системи прогнозуванняСтефанова, Н. М.; Літвиненко, Марія Владиславна
2009Современные методы оплаты труда на промышленном предприятииШевченко, Людмила Степановна; Татарчук, А. Л.
2009Особливості розвитку національної економіки в умовах глобалізаціїМайстро, С. В.; Майстро, Руслана Григорівна
2009Проблемы оценки бренд-капитала на промышленном предприятии в УкраинеЛарка, Николай Иванович; Воликов, В. В.
2009Формирование конкурентоспособности гибкой рулонной упаковкиСударкина, Светлана Петровна; Беляева, С. Н.
2009Заходи зі зниження собівартості продукціїЧулкова, Я. О.; Кобєлєв, Валерій Миколайович
2009Роль материально-технического снабжения для предприятий машиностроенияКучина, Светлана Эдуардовна
2009Методы прогнозирования управленческих решений на машиностроительных предприятияхПерерва, Петр Григорьевич; Шевченко, Л. С.; Косенко, Александра Петровна
2009Оцінка іміджу персоналу торгівельного підприємстваБабіченко, Ю. А.; Ларка, Микола Іванович
2017Резерви зниження витрат та економії коштів на підприємстві з будівельно-монтажних робітВолошина, Тетяна Олександрівна; Романчик, Тетяна Володимирівна
2017Шляхи підвищення рентабельності підприємства за рахунок заміни його автопаркуВасиленко, Артем Валерійович; Васильцова, Світлана Олександрівна
2017Організаційно-методичні засади професійної підготовки майбутніх викладачів-економістів у вищих навчальних закладахПриходько, Тетяна Павлівна; Шапран, Олена Євгенівна; Кобзєва, Ірина Миколаївна
2017Обґрунтування інноваційних та інвестиційних проектів підприємства за умов ризикуЛарка, Людмила Сергіївна
2017Використання хмарних технологій в маркетингу та електронній комерціїКобєлєв, Валерій Миколайович; Кучма, Володимир Дмитрович
2017Дослідження теоретичних основ конкурентоспроможності продукціїГорщарук, Дар'я Сергіївна; Романчик, Тетяна Володимирівна
2017Трансформація інструментів традиційного комплексу маркетингу в електронному бізнесіДевиченко, Анастасія Михайлівна; Кобєлєв, Валерій Миколайович
2017Стратегія оптимізації витрат на підприємстві в умовах кризиДергач, Аріна Павлівна; Васильцова, Світлана Олександрівна
2017Визначення чинників впливу на зростання ефективності роботи підприємстваАлександров, Віталій Володимирович; Василенко, Артем Валерійович; Дергач, Аріна Павлівна
2017Особенности моделирования прогнозных оценок экономических объектовТкачева, Надежда Петровна; Перерва, Петр Григорьевич; Кобелева, Анна Валерьевна
Ресурсы коллекции (Даты сохранения в порядке по убыванию): 1 - 20 из 546