Кафедра "Економіка та маркетинг" : [1251] Collection home page

Завiдуючий кафедрою
Яковлєв Анатолій Іванович
Про кафедру
Кафедра була заснована в 1984 році. Тоді вона носила назву кафедри економки і організації машинобудівної промисловості і забезпечувала економічну підготовку студентів інженерних спеціальностей машинобудівного та електротехнічного профілю. На початку 1995 року кафедра була включена до складу новоствореного економічного факультету під назвою кафедри економіки і маркетингу. З дня заснування кафедри нею завідує д.е.н., проф. Яковлєв Анатолій Іванович. Він є автором більш ніж 285 наукових публікацій, серед яких 34 книги. Йому присвоєно почесне звання заслуженого працівника народної освіти України та обрано Академіком Академії інженерних наук України. Основний науковий напрям робіт - економічні проблеми науково-технічного прогресу, в тому числі - розвиток теорії і методу економічної оцінки нововведень. Яковлєва А.І. внесено до біографічного словника "Видатні люди ХХ століття" Міжнародного бібліографічного центру в м. Кембрідж. З 1994 року кафедра готує спеціалістфв з маркетингу. В 1998 році 40 перших студентів груп ЕК-33а,б захистили дипломи спеціалістів, а в 2007 році відбувся вже 10-й випуск. В 2002 році кафедра отримала ліцензію на підготовку магістрів за спеціальністю 050108 "Маркетинг", а в 2005 році успішно пройшла акредитацію за четвертим освітньо-кваліфікаційним рівнем. В 2002 році кафедра отримала ліцензію на підготовку бакалаврів за спеціальністю 050107 "Економіка підприємства", а в 2007 році впероше було здійснено набір в магістратуру за цією спеціальністю. Кафедра має необхідні приміщення площею 228 м2, куди входять кімната для викладачів, кабінет для консультацій, навчальні аудиторії і дисплейний клас з сучасними ЕОМ. Кафедра знаходиться в корпусі У1, 9-й поверх, к. 902, тел. 707-65-26.
Науковi напрямки
Всі викладачі кафедри займаються науково-дослідною роботою відповідно до плану кафедри. Основні напрямки наукових досліджень кафедри наступні:
•Розвиток теорії і методів соціально-економічної оцінки нововведеннь;
•Проблеми економіки і управління інвестиційно-інноваційною діяльністю;
•Принципи визначення ціноутворення промислової продукції.
У 2003-2005 роках виконувалась фундаментальна наукова робота за програмою МОН України "Теоретико-методологічні аспекти управління портфелем проектів”. За результатами роботи підготовано підручник, 28 статей в наукових виданнях, в тому числі в Австрії, Росії, Румунії, Фінляндії, Угорщині. За результатами роботи підготовлено одну докторську і три кандидатські дисертації. Основні резульати роботи з визначення ефективності портфелю проектів рекомендуються до впровадження в Мінекономіки, Мінпромполітики, в науково-дослідних і проектних організаціях. З 2006 року строком на три роки виконується НДР "Розвиток теорії і методів вибору напрямків інновацій”. Мета проекту полягає в розробці теорії і методології обрання найбільш ефективних варіантів розвитку інноваційної діяльності в Україні шляхом створення промислових нововведень, як одного з найважливіших факторів підйому національної економіки. Кафедра виконує також госпдоговірні роботи за замовленням підприємств. Наприклад, на протязі 2005-2006р.р. провадилась НДР з ЗАТ ІРЕС-ХЕМЗ за темою "Підвищення надійності занурюваних електродвигунів, призначених для видобутику нафти, та його економічна оцінка”. За результатами роботи видано монографію "Надійність занурюваних електродвигунів та їхня економічна оцінка”, опубліковано 5 статей і 6 доповідей на наукових конференціях. Кафедра провадить наукові дослідженя з фахівцями Угорщини, Німеччини, Болгарії та інших країн. Разом з науоковцями Мішкольського універститету (Угорщина) виконувався на протязі трьох років на основі творчої співдружності дослідницький проект з відслідковування змін в системах і методів корпоративного лідерства на початку 2000-их років, у першу чергу пов’язаних з економікою знань і інноваційною діяльністю.
Випускаючi спецiaльностi
Маркетинг
Економіка підприємства

Browse
Subscribe to this collection to receive daily e-mail notification of new additions RSS Feed RSS Feed RSS Feed
Collection's Items (Sorted by Submit Date in Descending order): 1 to 20 of 1251
Issue DateTitleAuthor(s)
2022Бренд-менеджмент в косметичній галузі: проблеми та задачіТкачова, Надія Петрівна; Перерва, Петро Григорович
2022Управління стратегічним маркетингом в середовищі електронної комерціїНагі, Сабольч; Косенко, Олександра Петрівна; Перерва, Петро Григорович
2020Features of information accounting and analysis on enterprises of tourism businessKosenko, O. P.
2022Ефективність використання прав інтелектуальної власності для обслуговування підприємствВерес Шомоші, Маріанн; Гаврись, Ольга Олександрівна; Ткачова, Надія Петрівна
2022Дослідження основних характеристик процесу трансферу інтелектуально-інноваційних технологійВерес Шомоші, Маріанн; Косенко, Олександра Петрівна; Кобєлєва, Анна Валеріївна
2022Маркетизація процесу трансферу технологійНагі, Сабольч; Косенко, Олександра Петрівна; Маслак, Марія Володимирівна
2022Інтелектуальна власність як запорука економічного розвитку підприємства та його ринкуНагі, Сабольч; Гаврись, Ольга Олександрівна; Ткачова, Надія Петрівна
2022Посилення маркетингового потенціалу підприємства за допомогою маркетингових дослідженьЛарка, Людмила Сергіївна
2022Роль маркетингових досліджень у стратегічному управлінні маркетинговою діяльністю компаніїЧернишов, Владислав Олегович; Ларка, Людмила Сергіївна
2022Особливості організації проведення маркетингових досліджень в умовах інформаційного суспільстваЛарка, Людмила Сергіївна
2020Особливості організації продажу та маркетингу на світовому автомобільному ринку під час карантинуПономаренко, Валерія Вадимівна; Косенко, Олександра Петрівна
2022Ринок інтелектуальної власності як передумова національної та економічної безпеки країниВерес Шомоші, Маріанн; Косенко, Олександра Петрівна
2022Правовий захист інтелектуальної власності як фактор національної та економічної безпеки країниВерес Шомоші, Маріанн; Гаврись, Ольга Олександрівна; Ткачов, Максим Михайлович
2022Економіко-правові проблеми забезпечення національної безпеки засобами інтелектуальної власностіНагі, Сабольч; Гаврись, Ольга Олександрівна; Ткачов, Максим Михайлович
2022Економічні та маркетингові детермінанти виключних прав, пов'язаних з національною безпекою країниНагі, Сабольч; Косенко, Олександра Петрівна
2022Особливості митного захисту виключних правКосенко, Олександра Петрівна; Колотюк, Олена Іванівна; Перерва, Петро Григорович
2022Стратегія бренду для забезпечення конкурентоспроможності промислового підприємстваТкачова, Надія Петрівна; Перерва, Петро Григорович
2022Методичні вказівки до виконання практичних завдань з дисципліни "Маркетинг"Чернобровкіна, Світлана Віталіївна; Васильцова, Світлана Олександрівна; Кітченко, Олена Миколаївна
2021Особенности устойчивого развития Украины на примере вовлечения малых и средних предприятий в бизнес-объединенияЧернобровкина, Светлана Витальевна
2021Методичні вказівки до виконання практичних завдань з курсу "Проєктний менеджмент у маркетингу"Васильцова, Світлана Олександрівна; Романчик, Тетяна Володимирівна
Collection's Items (Sorted by Submit Date in Descending order): 1 to 20 of 1251