Кафедра "Економіка та маркетинг" : [1370] Collection home page

Завiдуючий кафедрою
Яковлєв Анатолій Іванович
Про кафедру
Кафедра була заснована в 1984 році. Тоді вона носила назву кафедри економки і організації машинобудівної промисловості і забезпечувала економічну підготовку студентів інженерних спеціальностей машинобудівного та електротехнічного профілю. На початку 1995 року кафедра була включена до складу новоствореного економічного факультету під назвою кафедри економіки і маркетингу. З дня заснування кафедри нею завідує д.е.н., проф. Яковлєв Анатолій Іванович. Він є автором більш ніж 285 наукових публікацій, серед яких 34 книги. Йому присвоєно почесне звання заслуженого працівника народної освіти України та обрано Академіком Академії інженерних наук України. Основний науковий напрям робіт - економічні проблеми науково-технічного прогресу, в тому числі - розвиток теорії і методу економічної оцінки нововведень. Яковлєва А.І. внесено до біографічного словника "Видатні люди ХХ століття" Міжнародного бібліографічного центру в м. Кембрідж. З 1994 року кафедра готує спеціалістфв з маркетингу. В 1998 році 40 перших студентів груп ЕК-33а,б захистили дипломи спеціалістів, а в 2007 році відбувся вже 10-й випуск. В 2002 році кафедра отримала ліцензію на підготовку магістрів за спеціальністю 050108 "Маркетинг", а в 2005 році успішно пройшла акредитацію за четвертим освітньо-кваліфікаційним рівнем. В 2002 році кафедра отримала ліцензію на підготовку бакалаврів за спеціальністю 050107 "Економіка підприємства", а в 2007 році впероше було здійснено набір в магістратуру за цією спеціальністю. Кафедра має необхідні приміщення площею 228 м2, куди входять кімната для викладачів, кабінет для консультацій, навчальні аудиторії і дисплейний клас з сучасними ЕОМ. Кафедра знаходиться в корпусі У1, 9-й поверх, к. 902, тел. 707-65-26.
Науковi напрямки
Всі викладачі кафедри займаються науково-дослідною роботою відповідно до плану кафедри. Основні напрямки наукових досліджень кафедри наступні:
•Розвиток теорії і методів соціально-економічної оцінки нововведеннь;
•Проблеми економіки і управління інвестиційно-інноваційною діяльністю;
•Принципи визначення ціноутворення промислової продукції.
У 2003-2005 роках виконувалась фундаментальна наукова робота за програмою МОН України "Теоретико-методологічні аспекти управління портфелем проектів”. За результатами роботи підготовано підручник, 28 статей в наукових виданнях, в тому числі в Австрії, Росії, Румунії, Фінляндії, Угорщині. За результатами роботи підготовлено одну докторську і три кандидатські дисертації. Основні резульати роботи з визначення ефективності портфелю проектів рекомендуються до впровадження в Мінекономіки, Мінпромполітики, в науково-дослідних і проектних організаціях. З 2006 року строком на три роки виконується НДР "Розвиток теорії і методів вибору напрямків інновацій”. Мета проекту полягає в розробці теорії і методології обрання найбільш ефективних варіантів розвитку інноваційної діяльності в Україні шляхом створення промислових нововведень, як одного з найважливіших факторів підйому національної економіки. Кафедра виконує також госпдоговірні роботи за замовленням підприємств. Наприклад, на протязі 2005-2006р.р. провадилась НДР з ЗАТ ІРЕС-ХЕМЗ за темою "Підвищення надійності занурюваних електродвигунів, призначених для видобутику нафти, та його економічна оцінка”. За результатами роботи видано монографію "Надійність занурюваних електродвигунів та їхня економічна оцінка”, опубліковано 5 статей і 6 доповідей на наукових конференціях. Кафедра провадить наукові дослідженя з фахівцями Угорщини, Німеччини, Болгарії та інших країн. Разом з науоковцями Мішкольського універститету (Угорщина) виконувався на протязі трьох років на основі творчої співдружності дослідницький проект з відслідковування змін в системах і методів корпоративного лідерства на початку 2000-их років, у першу чергу пов’язаних з економікою знань і інноваційною діяльністю.
Випускаючi спецiaльностi
Маркетинг
Економіка підприємства

Browse
Subscribe to this collection to receive daily e-mail notification of new additions RSS Feed RSS Feed RSS Feed
Collection's Items (Sorted by Submit Date in Descending order): 1 to 20 of 1370
Issue DateTitleAuthor(s)
2022Marketing means of information dissemination as a tool of information warfareKosenko, O. P.
2020До питання про кадрову безпеку підприємстваРоманчик, Тетяна Володимирівна
2020Основи управління витратами на підприємствіКізілов, Андрій Станіславович; Романчик, Тетяна Володимирівна
2021Аналіз стану ринку поліграфічної продукції в УкраїніРоманчик, Тетяна Володимирівна
2020Сутність організації праці на підприємствіЛіхая, В. Ф.; Романчик, Тетяна Володимирівна
2023Маркетингова діяльність підприємствКосенко, Олександра Петрівна; Перерва, Петро Григорович; Васильцова, Світлана Олександрівна; Глухова, Світлана В'ячеславівна; Дяченко, Тетяна Анатоліївна; Кітченко, Олена Миколаївна; Кобєлєв, Валерій Миколайович; Ларка, Людмила Сергіївна; Літвиненко, Марія Владиславна; Максименко, Яна Анатоліївна; Мірошник, Марія Володимирівна; Романчик, Тетяна Володимирівна; Ткачова, Надія Петрівна; Шапран, Олена Євгенівна; Чернобровкіна, Світлана Віталіївна
2021Управління інтернет-комунікаціями як інструментом активізації інноваційной діяльності підприємстваВасильцова, Світлана Олександрівна
2021Використання проектного менеджменту у маркетингу на підприємствіВасильцова, Світлана Олександрівна
2021Інтернет-комунікації в маркетинговій діяльності як інструмент активізації підприємницької діяльностіІльїна, Ольга Костянтинівна; Васильцова, Світлана Олександрівна
2022Використання інформаційних технологій в маркетингуВасильцова, Світлана Олександрівна; Оборіна, Анастасія Юріївна
2023Методичні вказівки до проведення практичних занять з дисципліни "Медіапланування"Кітченко, Олена Миколаївна
2023Методичні вказівки до виконання курсового проєкту з дисципліни "Медіапланування"Кітченко, Олена Миколаївна
2023Методичні вказівки до виконання курсового проєкту з дисципліни "Стратегічний маркетинг"Кітченко, Олена Миколаївна
2023Формування засобів маркетингових комунікацій машинобудівних підприємствЧернобровкіна, Світлана Віталіївна; Горовий, Дмитро Анатолійович
2022Assessment of patent value using its citation indexPererva, P. G.; Kobielieva, Tetiana; Kosenko, O. P.
2022Рекламний бізнес в умовах воєнного часуРоманчик, Тетяна Володимирівна
2022Управління бізнесом на основі застосування теорії обмежень у маркетингуРоманчик, Тетяна Володимирівна
2022Стан та перспективи розвитку рекламного ринку УкраїниРоманчик, Тетяна Володимирівна
2022Проблеми ефективності міжнародних організацій у світіВасильцова, Світлана Олександрівна; Романчик, Тетяна Володимирівна
2021До питання щодо оптимізації управління конкурентним потенціалом підприємстваРоманчик, Тетяна Володимирівна; Селіванов, Максим Володимирович
Collection's Items (Sorted by Submit Date in Descending order): 1 to 20 of 1370