Particles as a touchstone to determine the level of international students’ Russian language proficiency

Ескіз

Дата

2018

ORCID

DOI

item.page.thesis.degree.name

item.page.thesis.degree.level

item.page.thesis.degree.discipline

item.page.thesis.degree.department

item.page.thesis.degree.grantor

item.page.thesis.degree.advisor

item.page.thesis.degree.committeeMember

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Міжнародний гуманітарний університет

Анотація

У статті розглянуто зміст і методику навчання російській мові як іноземній (РЯІ) в межах спецкурсу з російських часток; навички їх правильного вживання є абсолютно необхідними і відображають рівень володіння іноземних учнів російською мовою.

Опис

Ключові слова

частки, навчання іноземних студентів, моносемія, полісемія, частотність, контекст, россійська мова, студенти-іноземці, класифікація часток

Бібліографічний опис

Nagaitseva N. I. Particles as a touchstone to determine the level of international students’ Russian language proficiency / N. I. Nagaitseva, Yu. O. Romanov // Науковий вісник Міжнародного гуманітарного університету : зб. наук. пр. Сер. : Філологія. – Одеса : МГУ, 2018. – № 36, т. 1. – C. 140-142.

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced