Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/39974
Title: Експериментальне дослідження процесу гальмування трактора ХТЗ-21021 з безступінчастою трансмісією
Other Titles: Experimental study of the braking process of the KhTZ-21021 tractor with unclear transmission
Authors: Самородов, Вадим Борисович
Пелипенко, Євген Сергійович
Keywords: колісний трактор; гідрооб’ємно-механічна трансмісія; математична модель; експеримент; wheel tractor; hydrostatic transmission; braking; mathematical model; experiment
Issue Date: 2018
Publisher: НТУ "ХПІ"
Citation: Самородов В. Б. Експериментальне дослідження процесу гальмування трактора ХТЗ-21021 з безступінчастою трансмісією / В. Б. Самородов, Є. С. Пелипенко // Вісник Національного технічного університету "ХПІ". Сер. : Автомобіле- та тракторобудування = Bulletin of the National Technical University "KhPI". Ser. : Automobile and tractor building : зб. наук. пр. – Харків : НТУ "ХПІ", 2018. – № 49 (1325). – С. 3-10.
Abstract: В роботі наведено загальну математичну модель колісного трактора ХТЗ-21021 з безступінчастою трансмісією ГОМТ-1С, яка дозволяє досліджувати процес гальмування при використанні окремо штатної гальмівної системи та параметром регулювання гідромашини гідрооб’ємної передачі, а також комбіновано. Приведена основна її відмінність в порівнянні зі вже існуючими математичними моделями. Представлено вимірювальний комплекс, за допомогою якого відбувається фіксування експериментальних даних. Наведено фіксуючі прилади, які входять у вимірювальний комплекс. Описано принцип обробки експериментальних результатів дослідження. Наведено графічні результати зіставлення теоретичних з експериментальними даними в ході процесу гальмування колісного трактора з безступінчастою трансмісією.
The paper presents a general mathematical model of the wheeled tractor KhTZ-21021 with continuous transmission of HVMT-1C, which allows us to investigate the braking process with the use of a standardized brake system and a parameter for adjusting the hydrostatic transmission of the hydraulic transmission, and also in combination. The main difference is compared with existing mathematical models. The measuring complex, by means of which the recording of experimental data is recorded, is presented. The fixing devices included in the measuring complex are given. The principle of processing experimental results of research is described. Graphical results of comparison of theoretical and experimental data during the braking process of a wheeled tractor with a continuous transmission are given
ORCID: https://orcid.org/0000-0001-8988-791X
URI: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/39974
Appears in Collections:Вісник № 49
Кафедра "Автомобіле- і тракторобудування"

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
vestnik_KhPI_2018_49_Samorodov_Eksperymentalne_doslidzhennia.pdf1 MBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show full item record  Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.