Маркетинговий аналіз кон’юнктури ринку асинхронних електродвигунів та перспективи підвищення їх енергоефективності

Ескіз

Дата

2012

ORCID

DOI

item.page.thesis.degree.name

item.page.thesis.degree.level

item.page.thesis.degree.discipline

item.page.thesis.degree.department

item.page.thesis.degree.grantor

item.page.thesis.degree.advisor

item.page.thesis.degree.committeeMember

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

НТУ "ХПІ"

Анотація

Розглянуто питання формування попиту та пропозиції асинхронних електродвигунів на українському ринку. Проведено аналіз структури експорту і імпорту цієї продукції та перспектив її зміни. Особливу увагу приділено питанням створення та використання енергоефективних двигунів та визначено основні проблеми цього процесу
The question of forming of demand and supply of asynchronous electric engines is considered at the Ukrainian market. The analysis of structure of export and import of this products and prospects of its change is conducted. The special attention is spared the questions of creation and use of effective engines and certainly basic problems of this process

Опис

Ключові слова

рівень попиту і пропозиції, моніторинг, підприємницькі ризики, асинхронний двигун, вітчизняні виробники, машинобудування

Бібліографічний опис

Кобєлєва Т. О. Маркетинговий аналіз кон’юнктури ринку асинхронних електродвигунів та перспективи підвищення їх енергоефективності / Т. О. Кобєлєва // Энергосбережение. Энергетика. Энергоаудит = Energy saving. Power engineering. Energy audit. – 2012. – № 3. – С. 22-33.

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced