Теоретичний аналіз основних тягових показників вантажного автомобіля з двопотоковою гідрооб’ємно-механічною трансмісією

Loading...
Thumbnail Image

Date

item.page.orcid

item.page.doi

item.page.thesis.degree.name

item.page.thesis.degree.level

item.page.thesis.degree.discipline

item.page.thesis.degree.department

item.page.thesis.degree.grantor

item.page.thesis.degree.advisor

item.page.thesis.degree.committeeMember

Journal Title

Journal ISSN

Volume Title

Publisher

НТУ "ХПІ"

Abstract

Підвищення технічних показників завжди мало пріоритетний характер на всіх етапах розвитку автомобіле- і тракторобудування. В представленній статті піде мова про теоретичне обгрунтування використання гідрооб’ємно-механічної трансмісії. В якості об’єкта дослідження були використані двопотокова ГОМТ №1, розроблена кафедрою «Автомобіле- і тракторобудування» НТУ «ХПІ», та автомобіль КрАЗ 6233М
Increasing technical indicators has always been a priority at all stages of the development of automobile and tractor construction. This article will discuss the theoretical rationale for the use of hydraulic continuously variable transmissions. The objects of the study were used double-flow GOMT №1, developed at the department "Automobile and tractor" NTU "KhPI", and the automobile KrAZ 6233M

Description

Citation

Самородов В. Б. Теоретичний аналіз основних тягових показників вантажного автомобіля з двопотоковою гідрооб’ємно-механічною трансмісією / В. Б. Самородов, Д. О. Гармаш // Вісник Національного технічного університету "ХПІ". Сер. : Автомобіле- та тракторобудування = Bulletin of the National Technical University "KhPI". Ser. : Automobile and tractor building : зб. наук. пр. – Харків : НТУ "ХПІ", 2018. – № 49 (1325). – С. 32-39.

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By