Теоретичний аналіз основних тягових показників вантажного автомобіля з двопотоковою гідрооб’ємно-механічною трансмісією

Вантажиться...
Ескіз

Дата

2018

ORCID

DOI

Науковий ступінь

Рівень дисертації

Шифр та назва спеціальності

Рада захисту

Установа захисту

Науковий керівник

Члени комітету

Видавець

НТУ "ХПІ"

Анотація

Підвищення технічних показників завжди мало пріоритетний характер на всіх етапах розвитку автомобіле- і тракторобудування. В представленній статті піде мова про теоретичне обгрунтування використання гідрооб’ємно-механічної трансмісії. В якості об’єкта дослідження були використані двопотокова ГОМТ №1, розроблена кафедрою «Автомобіле- і тракторобудування» НТУ «ХПІ», та автомобіль КрАЗ 6233М
Increasing technical indicators has always been a priority at all stages of the development of automobile and tractor construction. This article will discuss the theoretical rationale for the use of hydraulic continuously variable transmissions. The objects of the study were used double-flow GOMT №1, developed at the department "Automobile and tractor" NTU "KhPI", and the automobile KrAZ 6233M

Опис

Ключові слова

безступінчата трансмісія, гідрооб’ємна передача, матричний аналіз, динамічна характеристика, гідравлічні втрати, continuously variable transmission, hydraulic transmission, technical parameters, matrix analysis, hydraulic losses

Бібліографічний опис

Самородов В. Б. Теоретичний аналіз основних тягових показників вантажного автомобіля з двопотоковою гідрооб’ємно-механічною трансмісією / В. Б. Самородов, Д. О. Гармаш // Вісник Національного технічного університету "ХПІ". Сер. : Автомобіле- та тракторобудування = Bulletin of the National Technical University "KhPI". Ser. : Automobile and tractor building : зб. наук. пр. – Харків : НТУ "ХПІ", 2018. – № 49 (1325). – С. 32-39.