Способи організації освітньої взаємодії в процесі реалізації ротаційної моделі змішаного навчання "перевернутий клас" у закладах вищої освіти

Ескіз

Дата

2018

ORCID

DOI

Науковий ступінь

Рівень дисертації

Шифр та назва спеціальності

Рада захисту

Установа захисту

Науковий керівник

Члени комітету

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут"

Анотація

У статті на основі теоретичного узагальнення наукової літератури висвітлено способи организації освітньої взаємодії в процесі реалізації ротаційної моделі змішаного навчання "перевернутий клас" у закладах вищої освіти. Визначено сім базових способів реалізації моделі, які можна використовувати у роботі зі студентами, варіюючи стилі навчання, інформаційні ресурси, рівні взаємодії: стандартний, дискусійно-сфокусований, штучний, груповий, подвійного перевертання, віртуальний "перевернутий клас".

Опис

Ключові слова

освітнє середовище, ротаційна модель, едукаційна програма, інноваційні технології, інформаціні ресурси

Бібліографічний опис

О. Даниско Способи організації освітньої взаємодії в процесі реалізації ротаційної моделі змішаного навчання "перевернутий клас" у закладах вищої освіти / О. Даниско // Змішане навчання – інновація ХХІ сторіччя : матеріали Міжнар. наук.-практ. конф., 29-30 листопада 2018 р. – Харків : НТУ "ХПІ", 2018. – С. 48-53.

Підтвердження

Рецензія

Додано до

Згадується в