Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/4006
Назва: Стратегічний маркетинг і товарно-інноваційна політика
Автори: Сударкіна, Світлана Петрівна
Ключові слова: промислове підприємство; маркетингова стратегія; STP-маркетинг; сегментація ринків; цільові ринки; позиціювання товару; види конкуренції; конкурентні переваги; концепція життєвого циклу; Бостонська консалтингова група; матриця БКГ; матриця GE (Мак-Кінзі); матриця Ансоффа; PIMS-модель; інновація; товарна політика фірми; життєвий цикл товару; товарна стратегія фірми; товарна політика фірми
Дата публікації: 2010
Видавництво: НТУ "ХПІ"
Бібліографічний опис: Сударкіна С. П. Стратегічний маркетинг і товарно-інноваційна політика : текст лекцій для студ. економ. ф-ту денної і заочної форм навч. / С. П. Сударкіна. – Харків : НТУ "ХПІ", 2010. – 116 с.
Короткий огляд (реферат): Текст лекцій розглядає сутність і зміст стратегічного маркетингу на промисловому підприємстві, порядок розробки маркетингової стратегії, сучасні методи стратегічного планування з урахуванням конкурентних переваг позицій товару на ринку та економічних умов діяльності підприємства. Особлива увага приділена технології стратегічного аналізу і матричним методам стратегічного планування
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/4006
Розташовується у зібраннях:Кафедра "Економіка та маркетинг"

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Sudarkina_Strateh marketynh_2010.pdf1,07 MBAdobe PDFЕскіз
Відкрити
Показати повний опис матеріалу Перегляд статистики  Google Scholar



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.