Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/4009
Название: Методичні вказівки до виконання курсової роботи з дисципліни "Стратегічний маркетинг"
Авторы: Кітченко, Олена Миколаївна
Сударкіна, Світлана Петрівна
Ключевые слова: виконання курсової роботи; об’єкт досліджень; розробка проекту; метод Портера; матриця SWOT-аналізу; портфельний аналіз; матриця БГК
Дата публикации: 2012
Издательство: НТУ "ХПІ"
Библиографическое описание: Методичні вказівки до виконання курсової роботи з дисципліни "Стратегічний маркетинг" : для студ. спец. 6.030507 "Маркетинг" денної форми навч. / уклад.: О. М. Кітченко, С. П. Сударкіна ; Нац. техн. ун-т "Харків. політехн. ін-т". – Харків : НТУ "ХПІ", 2012. – 32 с.
Краткий осмотр (реферат): Курсова робота з дисципліни «Стратегічний маркетинг» є самостійною роботою студентів, що направлена на формування, систематизацію та поглиблення знань, навичок та творчого підходу майбутніх фахівців. Виконання курсової роботи повинно сприяти поглибленому засвоєнню лекційного курсу, практичних занять та отриманню навичок у сфері дослідження економічної та маркетингової діяльності будь-якого підприємства. У зв’язку з цим метою курсової роботи є систематизація, закріплення та розширення теоретичних знань та практичних навичок, застосування їх під час вирішення конкретних практичних на наукових завдань
ORCID: orcid.org/0000-0002-3868-5653
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/4009
Располагается в коллекциях:Кафедра "Економіка та маркетинг"

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
prohramy_2012_Strateh marketynh.pdf648,27 kBAdobe PDFЭскиз
Открыть
Показать полное описание ресурса Просмотр статистики  Google Scholar



Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.