Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/4009
Назва: Методичні вказівки до виконання курсової роботи з дисципліни "Стратегічний маркетинг"
Автори: Кітченко, Олена Миколаївна
Сударкіна, Світлана Петрівна
Ключові слова: виконання курсової роботи; об’єкт досліджень; розробка проекту; метод Портера; матриця SWOT-аналізу; портфельний аналіз; матриця БГК
Дата публікації: 2012
Видавництво: НТУ "ХПІ"
Бібліографічний опис: Методичні вказівки до виконання курсової роботи з дисципліни "Стратегічний маркетинг" : для студ. спец. 6.030507 "Маркетинг" денної форми навч. / уклад.: О. М. Кітченко, С. П. Сударкіна ; Нац. техн. ун-т "Харків. політехн. ін-т". – Харків : НТУ "ХПІ", 2012. – 32 с.
Короткий огляд (реферат): Курсова робота з дисципліни «Стратегічний маркетинг» є самостійною роботою студентів, що направлена на формування, систематизацію та поглиблення знань, навичок та творчого підходу майбутніх фахівців. Виконання курсової роботи повинно сприяти поглибленому засвоєнню лекційного курсу, практичних занять та отриманню навичок у сфері дослідження економічної та маркетингової діяльності будь-якого підприємства. У зв’язку з цим метою курсової роботи є систематизація, закріплення та розширення теоретичних знань та практичних навичок, застосування їх під час вирішення конкретних практичних на наукових завдань
ORCID: orcid.org/0000-0002-3868-5653
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/4009
Розташовується у зібраннях:Кафедра "Економіка та маркетинг"

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
prohramy_2012_Strateh marketynh.pdf648,27 kBAdobe PDFЕскіз
Відкрити
Показати повний опис матеріалу Перегляд статистики  Google Scholar



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.