Публікація:
Методичні вказівки до виконання курсової роботи з дисципліни "Стратегічний маркетинг"

Ескіз

Дата

2012

Назва видання

ISSN

Назва тому

Видання

НТУ "ХПІ"

Дослідницькі проекти

Структурні одиниці

Випуск видання

Анотація

Курсова робота з дисципліни «Стратегічний маркетинг» є самостійною роботою студентів, що направлена на формування, систематизацію та поглиблення знань, навичок та творчого підходу майбутніх фахівців. Виконання курсової роботи повинно сприяти поглибленому засвоєнню лекційного курсу, практичних занять та отриманню навичок у сфері дослідження економічної та маркетингової діяльності будь-якого підприємства. У зв’язку з цим метою курсової роботи є систематизація, закріплення та розширення теоретичних знань та практичних навичок, застосування їх під час вирішення конкретних практичних на наукових завдань

Опис

Ключові слова

виконання курсової роботи, об’єкт досліджень, розробка проекту, метод Портера, матриця SWOT-аналізу, портфельний аналіз, матриця БГК

Бібліографічний опис

Методичні вказівки до виконання курсової роботи з дисципліни "Стратегічний маркетинг" : для студ. спец. 6.030507 "Маркетинг" денної форми навч. / уклад.: О. М. Кітченко, С. П. Сударкіна ; Нац. техн. ун-т "Харків. політехн. ін-т". – Харків : НТУ "ХПІ", 2012. – 32 с.

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced