Особливості впровадження змішаного навчання у Сумському державному університеті
Дата
2018
ORCID
DOI
item.page.thesis.degree.name
item.page.thesis.degree.level
item.page.thesis.degree.discipline
item.page.thesis.degree.department
item.page.thesis.degree.grantor
item.page.thesis.degree.advisor
item.page.thesis.degree.committeeMember
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут"
Анотація
У роботі представлені результати експерименту з апробації змішаного навчання у Сумському державному університеті (СумДУ), започаткованого у 2016 році. Апробація моделі змішаного навчання дозволяє систематизувати та узагальнити накопичений педагогічний досвід викладачів.
Опис
Ключові слова
модель змішаного навчання, освітнє середовище, індивідуальна освітня траєкторія, технологія E-learning, види навчальної діяльності, педагогічний експеримент
Бібліографічний опис
Особливості впровадження змішаного навчання у Сумському державному університеті / О. А. Шовкопляс [та ін.] // Змішане навчання – інновація ХХІ сторіччя : матеріали Міжнар. наук.-практ. конф., 29-30 листопада 2018 р. – Харків : НТУ "ХПІ", 2018. – С. 114-120.