Особливості впровадження змішаного навчання у Сумському державному університеті

Ескіз

Дата

2018

ORCID

DOI

item.page.thesis.degree.name

item.page.thesis.degree.level

item.page.thesis.degree.discipline

item.page.thesis.degree.department

item.page.thesis.degree.grantor

item.page.thesis.degree.advisor

item.page.thesis.degree.committeeMember

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут"

Анотація

У роботі представлені результати експерименту з апробації змішаного навчання у Сумському державному університеті (СумДУ), започаткованого у 2016 році. Апробація моделі змішаного навчання дозволяє систематизувати та узагальнити накопичений педагогічний досвід викладачів.

Опис

Ключові слова

модель змішаного навчання, освітнє середовище, індивідуальна освітня траєкторія, технологія E-learning, види навчальної діяльності, педагогічний експеримент

Бібліографічний опис

Особливості впровадження змішаного навчання у Сумському державному університеті / О. А. Шовкопляс [та ін.] // Змішане навчання – інновація ХХІ сторіччя : матеріали Міжнар. наук.-практ. конф., 29-30 листопада 2018 р. – Харків : НТУ "ХПІ", 2018. – С. 114-120.

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced