Зміст науково-методичної системи формування конкурентоспроможного фахівця муніципальної економіки та етапи її реалізації
Дата
2018
Автори
ORCID
DOI
10.20998/2078-7782.2018.2.03
Науковий ступінь
Рівень дисертації
Шифр та назва спеціальності
Рада захисту
Установа захисту
Науковий керівник
Члени комітету
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут"
Анотація
Метою статті є на підставі аналізу літератури з проблем обґрунтування змісту науково-методичної системи формування конкурентоспроможного фахівця муніципальної економіки, етапи її реалізації, а також мету і завдання для кожного з них. Визначено різницю у розумінні понять "система формування конкурентоспроможного фахівця", яка є відкритою, синергетичною, динамічною, і "педагогічна система формування конкурентоспроможного фахівця", що є спеціально організованою, цільовою, цілісною, прогностичною, такою, що реалізується в умовах середовища підготовки фахівця. У статті виокремлено та охарактеризовано такі етапи реалізації науково-методичної системи як пропедевтичний, діагностичний, змістово-діяльнісний та результативний.
The aim of the article is on the basis of the literature analysis to substantiate the content of the scientific and methodical system for training of a competitive professional of municipal economy, the stages of its realization as well as the goals and tasks for each of them. The difference in the interpretation of such concepts as "the system for training of a competitive professional", which is an open, synergistic, dynamic one and "the pedagogical system for training of a competitive professional" is determined. The latter system is considered as a specially organized, purposeful, holistic, prognostic phenomenon, which is realized in the conditions of the training environment of a professional. The article highlights and describes the stages of implementation of the scientific and methodical system as propaedeutic, diagnostic, content-activity and resulting.
The aim of the article is on the basis of the literature analysis to substantiate the content of the scientific and methodical system for training of a competitive professional of municipal economy, the stages of its realization as well as the goals and tasks for each of them. The difference in the interpretation of such concepts as "the system for training of a competitive professional", which is an open, synergistic, dynamic one and "the pedagogical system for training of a competitive professional" is determined. The latter system is considered as a specially organized, purposeful, holistic, prognostic phenomenon, which is realized in the conditions of the training environment of a professional. The article highlights and describes the stages of implementation of the scientific and methodical system as propaedeutic, diagnostic, content-activity and resulting.
Опис
Ключові слова
муніципальна економіка, педагогічна система, суб’єкт, scientific system, methodical system, competitive specialist
Бібліографічний опис
Ільєнко О. Зміст науково-методичної системи формування конкурентоспроможного фахівця муніципальної економіки та етапи її реалізації / О. Ільєнко // Теорія і практика управління соціальними системами: філософія, психологія, педагогіка, соціологія. – 2018. – № 2. – С. 28-37.