Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/40184
Title: Застосування інформаційно-комунікаційних технологій у діяльності підприємств готельної сфери
Other Titles: Application of information and communication technologies in activities of enterprises of the hotel sector
Authors: Хаустова, Ірина Євгенівна
Юр'єва, Ірина Анатоліївна
Александрова, Вікторія Олександрівна
Keywords: інформаційно-комунікаційні технології; готельна справа; інформаційні технології; комунікаційні технології; технологічний процес; communication; communication technology; information; information and communication technology; information technologies; process technology
Issue Date: 2018
Publisher: ТОВ "Центр учбової літератури"
Citation: Хаустова І. Є. Застосування інформаційно-комунікаційних технологій у діяльності підприємств готельної сфери / І. Є. Хаустова, І. А. Юр'єва, В. О. Александрова // Міжнародний науковий журнал "Інтернаука". Сер. : Економічні науки = International Scientific Journal "Internauka". Ser. : Economic sciences. – 2018. – № 11 (19). – С. 33-37.
Abstract: У статті розглянуті основні етапи становлення інформаційних технологій, визначення інформаційнo-комунікаційних технологій в туристичній та готельній сфері, а так самo їх роль і застосування в діяльності сучасних готельних та туристичних організацій, що проявилося в: теоретичному аналізі основних складових, а самe інформації, комунікації, інформаційних технологій, комунікаційних технологій, інформаційно-комунікаційних технологій, технологічного процесу та ін.; визначенні цілей комунікації; розглянуті аспекти застосування інформаційно-комунікаційних технологій в діяльності підприємств туристично-рекреаційної сфери; наголошено на важливості поширення інформаційно-комунікаційних технологій в готельній галузі. Використання Інтернету є незамінним фактором продуктивної роботи будь-якого сучасного готельного підприємства, так як Інтернет може запропонувати велику кількість інформації, яка необхідна в роботі турагентств. До такої інформації відносяться: адреси готелів, розклад руху транспортних засобів і авіарейсів, митні та візові правила, а так само різні пропозиції вітчизняних та зарубіжних туроператорів. При цьому, варто зазначити, що отримана інформація може бути різною за обсягом: починаючи від невеликих прайс-листів і закінчуючи цілими каталогами. Крім цього, ще однією перевагою Інтернету є можливість отримання досить дешевою телефонного зв'язку та електронної пошти. Варто відзначити, що підключення до мережі Інтернет економить готелям і туристичним організаціям велику кількість грошових коштів, завдяки скороченню виробництва різних брошур, каталогів, буклетів і їх поширення. Організований менеджмент, кваліфікований персонал і автоматизація — це основні чинники, які дають шанс обійти конкурентів і забезпечити будь-якого сучасного туристському підприємству успіх.
In the article the basic stages of information technology, the definition of information and communication technologies in the tourism and hotel industry, as well as their role and use in the activities of the modern hotel and tourist organizations, as manifested in: a theoretical analysis of the main components, namely, information, communication, information technologies, communication technologies, information and communication technology, process, etc; determining the communication objectives; discussed aspects of the application of information and communication technologies in the activity of the enterprises of tourist and recreational sector; stressed the importance of disseminating information and communication technologies in the tourism industry. The use of the Internet is an indispensable factor in the productive work of any modern hotel enterprise, since the Internet can offer a large amount of information that is necessary in the work of travel agencies. Such information includes: addresses of hotels, timetables of vehicles and flights, customs and visa rules, as well as various offers of domestic and foreign tour operators. At the same time, it is worth noting that the information received may be different in volume: from small price lists to complete catalogs. In addition, another advantage of the Internet is the ability to receive fairly cheap telephone and email. It is worth noting that connecting to the Internet saves hotels and travel organizations a large amount of money, thanks to the reduction in the production of various brochures, catalogs, booklets and their distribution. Organized management, qualified personnel and automation are the main factors that give a chance to beat the competition and ensure success for any modern tourist enterprise.
ORCID: orcid.org/0000-0001-9320-6902
DOI: 10.25313/2520-2294-2018-11-4322
URI: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/40184
Appears in Collections:Кафедра "Економічний аналіз і облік"

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
2018_Khaustova_Zastos_inf_komunikats.pdf275,85 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show full item record  Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.