Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/4020
Title: Маркетинг партнерських стосунків у навчально-виховному процесі вищого навчального закладу
Marketing of partner relations in educational and educate process of higher educational establishment
Authors: Заруба, Віктор Яковлевич
Парфентенко, Ірина Анатоліївна
Keywords: послуги освітні; освіта вища; підготовка кадрів; підготовка професійна; відносини економічні; концепція цінностей
Issue Date: 2008
Publisher: ВТД "Університетська книга"
Citation: Заруба В. Я. Маркетинг партнерських стосунків у навчально-виховному процесі вищого навчального закладу / В. Я. Заруба, І. А. Парфентенко // Механізм регулювання економіки. – 2008. – № 4, т. 2. – С. 66-73.
Abstract: Розглянуто сутність концепції маркетингу партнерських відносин, виявлені особливості маркетингу освітніх послуг в Україні, а також надані пропозиції щодо організації навчально-виховного процесу у вищому навчальному закладі на засадах маркетингу партнерських відносин.
Essence conception of marketing of partner relations is in-process considered, the features of marketing of educational services are exposed in Ukraine, and also given suggestion in relation to organization of educational and educate process in higher educational establishment on principles of marketing of partner relations.
ORCID: orcid.org/0000-0002-3796-7544
URI: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/4020
Appears in Collections:Кафедра "Економічна кібернетика та маркетинговий менеджмент"

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
MRE_2008_4_Zaruba_Marketynh partnerskykh.pdf187,31 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show full item record  Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.