Маркетинг партнерських стосунків у навчально-виховному процесі вищого навчального закладу

Ескіз

Дата

2008

DOI

item.page.thesis.degree.name

item.page.thesis.degree.level

item.page.thesis.degree.discipline

item.page.thesis.degree.department

item.page.thesis.degree.grantor

item.page.thesis.degree.advisor

item.page.thesis.degree.committeeMember

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

ВТД "Університетська книга"

Анотація

Розглянуто сутність концепції маркетингу партнерських відносин, виявлені особливості маркетингу освітніх послуг в Україні, а також надані пропозиції щодо організації навчально-виховного процесу у вищому навчальному закладі на засадах маркетингу партнерських відносин.
Essence conception of marketing of partner relations is in-process considered, the features of marketing of educational services are exposed in Ukraine, and also given suggestion in relation to organization of educational and educate process in higher educational establishment on principles of marketing of partner relations.

Опис

Ключові слова

послуги освітні, освіта вища, підготовка кадрів, підготовка професійна, відносини економічні, концепція цінностей

Бібліографічний опис

Заруба В. Я. Маркетинг партнерських стосунків у навчально-виховному процесі вищого навчального закладу / В. Я. Заруба, І. А. Парфентенко // Механізм регулювання економіки. – 2008. – № 4, т. 2. – С. 66-73.

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced