Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/4022
Title: Методика комунікаційної підтримки бренду
Authors: Шаповаленко, К. С.
Агаєв, В.
Keywords: технічний прогрес; страхові послуги; маркетингові комунікації; брендинг; technical progress; insurance services; marketing communications; branding
Issue Date: 2013
Publisher: НТУ "ХПІ"
Citation: Шаповаленко К. С. Методика комунікаційної підтримки бренду / К. С. Шаповаленко, В. Агаєв // Вісник Нац. техн. ун-ту "ХПІ" : зб. наук. пр. Темат. вип. : Технічний прогрес та ефективність виробництва. – Харків : НТУ "ХПІ". – 2013. – № 45 (1018). – С. 115-121.
Abstract: Стаття присвячена обґрунтуванню використання методик комунікаційної підтримки брендів в умовах технічного прогресу, що вимагає інноваційних підходів до ведення страхового бізнесу. Особливо впливає бурхливий розвиток ІТ-технологій, що викликає глибокі соціально-економічні перетворення. Страховики мають обгрунтовано оновлювати методики комунікаційної підтримки власних брендів. Об’єктом дослідження є теоретичне та практичне вивчення брендів на страховому ринку. Предметом дослідження є комунікаційна підтримка страхових брендів, з метою підвищення ефективності діяльності компаній
Article is devoted to the use of methods of communication support brands in terms of technological progress, which requires innovative approaches to insurance business. Partic ularly affects the rapid development of IT technology, causing profound social and economic transformation. Insurers have science - based update method of communication support their own brands. The object of research is theoretical and practical situation o f branding in the insurance market. The subject of research is communication support insurance brands as a means of improving the performance of companies
URI: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/4022
Appears in Collections:Вісник № 45

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
vestnik_HPI_2013_45_Shapovalenko_Metodyka.pdf465,49 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show full item record  Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.