Гендерні особливості сприйняття дефініції "любов" у юнацькому віці

Вантажиться...
Ескіз

Дата

2018

DOI

10.20998/2078-7782.2018.4.09

Науковий ступінь

Рівень дисертації

Шифр та назва спеціальності

Рада захисту

Установа захисту

Науковий керівник

Члени комітету

Видавець

Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут"

Анотація

В статті вказується, що любов була і залишається основною рушійною силою розвитку особистості та сім'ї. При розумінні любові необхідно закладати правильний сенс в її розуміння. В наукових дослідженнях любов розуміється як форма взаємин між людьми, яка потребує інтимності та близькості. Наголошується, що найбільш сенситивним періодом становлення позитивного ставлення особистості до кохання є юнацький вік. Вказується, що спостерігається така тенденція, що любов в уявленні людей є рідкісним явищем, адже люди помилково сприймають псевдо-любов за справжню. Зазначається, що любов - це обдуманий вибір, який повинен спонукати людину до створення гармонійних відносин з іншими.
The article states that love was and remains the main driving force behind the development of personality and family. In the understanding of love it is necessary to lay the right meaning in its understanding. In scientific research, love is understood as the form of relationship between people who needs intimacy and intimacy. It is noted that the most sensible period of formation of a positive attitude of the person to love is the youth age. It is indicated that there is such a tendency that love in the presentation of people is a rare phenomenon, because people mistakenly perceive pseudo-love for the true. It is noted that love is a deliberate choice that should encourage a person to create harmonious relationships with others.

Опис

Ключові слова

юнацький вік, особистість, розвиток особистості, наукові дослідження, perception, youthful age, gender peculiarities

Бібліографічний опис

Черкашин А. І. Гендерні особливості сприйняття дефініції "любов" у юнацькому віці / А. І. Черкашин, Д. Головко // Теорія і практика управління соціальними системами: філософія, психологія, педагогіка, соціологія. – 2018. – № 4. – С. 104-110.