Напрями вдосконалення механізмів державного управління системою вищої освіти та її якістю: обґрунтування можливості використання латвійського досвіду

Вантажиться...
Ескіз

Дата

2018

DOI

10.20998/2078-7782.2018.4.04

Науковий ступінь

Рівень дисертації

Шифр та назва спеціальності

Рада захисту

Установа захисту

Науковий керівник

Члени комітету

Видавець

Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут"

Анотація

В публікації висвітлено основні результати функціонування латвійської моделі вищої освіти та обґрунтовано можливість використання досвіду Латвії для вдосконалення змісту та практики використання механізмів державного управління освітянською галуззю України; за результатами аналізу латвійського досвіду визначено напрями реформування вітчизняної системи вищої освіти; публікація містить узагальнення та висновки щодо змісту та пріоритету використання окремих механізмів державного управління системою вищої освіти та її якістю.
The publication reflects the main results of the functioning of the Latvian model of the higher education and substantiates the possibility of using the Latvian experience to improve the content and practice of the usage of the public administration mechanisms of the educational sphere of Ukraine; based on the analysis of the Latvian experience, the directions of reforming the domestic higher education system were determined; the publication contains summaries and conclusions regarding the content and priority of usage of the certain mechanisms of public administration of the higher education system and its quality.

Опис

Ключові слова

латвійська модель вищої освіти, європейський простір вищої освіти, заробітна плата, реформування, Latvian model of higher education, state management

Бібліографічний опис

Мороз С. А. Напрями вдосконалення механізмів державного управління системою вищої освіти та її якістю: обґрунтування можливості використання латвійського досвіду / С. А. Мороз, В. М. Мороз // Теорія і практика управління соціальними системами: філософія, психологія, педагогіка, соціологія. – 2018. – № 4. – С. 45-61.