Структурні компоненти лідерської компетентності майбутніх бакалаврів з менеджменту

Ескіз

Дата

2018

ORCID

DOI

10.20998/2078-7782.2018.4.05

item.page.thesis.degree.name

item.page.thesis.degree.level

item.page.thesis.degree.discipline

item.page.thesis.degree.department

item.page.thesis.degree.grantor

item.page.thesis.degree.advisor

item.page.thesis.degree.committeeMember

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут"

Анотація

У статті охарактеризовано поняття лідерської компетентності майбутніх бакалаврів з менеджменту, яка складається із таких структурних компонентів: когнітивного, інтегративно-діяльнісного та особистісного. Розкрито зміст кожного з компонентів.
The article describes the concept of leadership competency of future bachelors in management, which consists of the following structural components: cognitive, integrative, activity and personality. The content of each component is disclosed. Cognitive component – a system of knowledge that a student must possess to be a leader in the process of studying at a university and in future professional activities; Integrative-activity component – the system of organizational and communicative skills that provide students with the ability to integrate the activities of the group as a single team; personal component – a complex of leadership features and qualities needed for successful senior managers.

Опис

Ключові слова

лідер, менеджер, лідерські якості, професійна діяльність, leader, manager, leadership qualities

Бібліографічний опис

Нестуля С. Структурні компоненти лідерської компетентності майбутніх бакалаврів з менеджменту / С. Нестуля // Теорія і практика управління соціальними системами: філософія, психологія, педагогіка, соціологія. – 2018. – № 4. – С. 62-71.

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced