Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/40294
Title: Особливості формування основ педагогічної майстерності здобувачів освітньо-наукового рівня "доктор філософії" на засадах міждисциплінарного підходу і концепції педагогіки добра академіка І. А. Зязюна
Other Titles: Features of pedagogical excellence basis formation of doctoral students on multidisciplinary approach positions and concept of goodness pedagogy of academician Ivan Zyazyun
Authors: Романовський, Олександр Георгійович
Ігнатюк, Ольга Анатоліївна
Середа, Наталія Вікторівна
Keywords: аспірант; компетентісний підхід; майбутні викладачі; результати навчання; педагогічні дисципліни; технічний університет; competence approach; future pedagogues
Issue Date: 2018
Publisher: Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут"
Citation: Романовський О. Г. Особливості формування основ педагогічної майстерності здобувачів освітньо-наукового рівня "доктор філософії" на засадах міждисциплінарного підходу і концепції педагогіки добра академіка І. А. Зязюна / О. Г. Романовський, О. А. Ігнатюк, Н. В. Середа // Теорія і практика управління соціальними системами: філософія, психологія, педагогіка, соціологія. – 2018. – № 4. – С. 3-15.
Abstract: Статтю присвячено актуальній проблемі формування основ педагогічної майстерності як результата готовності до педагогічної діяльності аспірантів технічного університету у процесі навчання педагогічним дисциплінам на засадах міждисциплінарного і компетентісного підходів та педагогічної концепції Педагогіки Добра академіка І. А. Зязюна. Визначено сутність терміну "педагогічна майстерність" у вимірах видатних педагогів. Розглянуто особливості формування основ педагогічної майстерності аспірантів у процесі навчання блоку педагогічних дисциплін, методи її досягнення, структуру, визначено основні якості, що її формують. Обговорюються результати сформованості основ педагогічної майстерності майбутніх викладачів вищої школи з числа аспірантів 1 року навчання на вищеозначених засадах.
The article is devoted to the actual problem of pedagogical excellence basis formation as a result of readiness to the pedagogical activity of doctoral students in the technical university in the process of pedagogical disciplines teaching on the basis of multidisciplinary and competence approaches and the "goodness pedagogy" concept of the academician I. A. Zyazyun. The essence of the "pedagogical excellence" definition in thoughts of outstanding pedagogues is determined. The peculiarities of pedagogical excellence basis formation of doctoral students in the process of pedagogical disciplines teaching, methods of its achievement, structure and main qualities that its form are considered. The results of pedagogical excellence basis formation of future high school pedagogues from the 1-year postgraduate students on above-mentioned principles are discussed.
ORCID: orcid.org/0000-0002-0602-9395
orcid.org/0000-0002-5710-7752
orcid.org/0000-0001-8472-0117
DOI: 10.20998/2078-7782.2018.4.01
URI: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/40294
Appears in Collections:Кафедра "Педагогіка та психологія управління соціальними системами ім. акад. І. А. Зязюна"

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
TIPUSS_2018_4_Romanovskyi_Osoblyvosti_formuvannia.pdf585,36 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show full item record  Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.