Особливості формування основ педагогічної майстерності здобувачів освітньо-наукового рівня "доктор філософії" на засадах міждисциплінарного підходу і концепції педагогіки добра академіка І. А. Зязюна

Вантажиться...
Ескіз

Дата

2018

DOI

doi.org/10.20998/2078-7782.2018.4.01

Науковий ступінь

Рівень дисертації

Шифр та назва спеціальності

Рада захисту

Установа захисту

Науковий керівник

Члени комітету

Видавець

Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут"

Анотація

Статтю присвячено актуальній проблемі формування основ педагогічної майстерності як результата готовності до педагогічної діяльності аспірантів технічного університету у процесі навчання педагогічним дисциплінам на засадах міждисциплінарного і компетентісного підходів та педагогічної концепції Педагогіки Добра академіка І. А. Зязюна. Визначено сутність терміну "педагогічна майстерність" у вимірах видатних педагогів. Розглянуто особливості формування основ педагогічної майстерності аспірантів у процесі навчання блоку педагогічних дисциплін, методи її досягнення, структуру, визначено основні якості, що її формують. Обговорюються результати сформованості основ педагогічної майстерності майбутніх викладачів вищої школи з числа аспірантів 1 року навчання на вищеозначених засадах.
The article is devoted to the actual problem of pedagogical excellence basis formation as a result of readiness to the pedagogical activity of doctoral students in the technical university in the process of pedagogical disciplines teaching on the basis of multidisciplinary and competence approaches and the "goodness pedagogy" concept of the academician I. A. Zyazyun. The essence of the "pedagogical excellence" definition in thoughts of outstanding pedagogues is determined. The peculiarities of pedagogical excellence basis formation of doctoral students in the process of pedagogical disciplines teaching, methods of its achievement, structure and main qualities that its form are considered. The results of pedagogical excellence basis formation of future high school pedagogues from the 1-year postgraduate students on above-mentioned principles are discussed.

Опис

Ключові слова

аспірант, компетентісний підхід, майбутні викладачі, результати навчання, педагогічні дисципліни, технічний університет, competence approach, future pedagogues

Бібліографічний опис

Романовський О. Г. Особливості формування основ педагогічної майстерності здобувачів освітньо-наукового рівня "доктор філософії" на засадах міждисциплінарного підходу і концепції педагогіки добра академіка І. А. Зязюна / О. Г. Романовський, О. А. Ігнатюк, Н. В. Середа // Теорія і практика управління соціальними системами: філософія, психологія, педагогіка, соціологія. – 2018. – № 4. – С. 3-15.