Суб’єкти, об’єкти та особливості корпоративної соціальної відповідальності у зовнішньоекономічній діяльності

Ескіз

Дата

2013

ORCID

DOI

item.page.thesis.degree.name

item.page.thesis.degree.level

item.page.thesis.degree.discipline

item.page.thesis.degree.department

item.page.thesis.degree.grantor

item.page.thesis.degree.advisor

item.page.thesis.degree.committeeMember

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

НТУ "ХПІ"

Анотація

З кожним роком збільшується кількість підприємств, що прагнуть будувати свою діяльність на засадах корпоративної соціальної відповідальності. Разом з тим, ця сфера діяльності є не має достатньої кількості досвіду серед вітчизняного бізнесу
Every year the number of enterprises, which aim to build its activity on the principles of corporate social responsibility. However, this sphere of activity does not have sufficient experience among domestic business

Опис

Ключові слова

корпоративна соціальна відповідальність, стейкхолдери, держава, підприємство, corporate social responsibility, stakeholders, state, enterprise

Бібліографічний опис

Шевченко Т. П. Суб’єкти, об’єкти та особливості корпоративної соціальної відповідальності у зовнішньоекономічній діяльності / Т. П. Шевченко // Вісник Нац. техн. ун-ту "ХПІ" : зб. наук. пр. Темат. вип. : Технічний прогрес та ефективність виробництва. – Харків : НТУ "ХПІ". – 2013. – № 45 (1018). – С. 128-132.

Колекції

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced