Педагогічні технології формування морально-етичної парадигми у майбутніх викладачів
Дата
2005
ORCID
DOI
Науковий ступінь
Рівень дисертації
Шифр та назва спеціальності
Рада захисту
Установа захисту
Науковий керівник
Члени комітету
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Українська інженерно-педагогічна академія
Анотація
Проаналізовано сутність педагогічної етики, характерні прояви її порушень та вплив цих порушень на якість професійної підготовки, виховання і особистісного розвитку фахівців. Обґрунтовано доцільність використання сучасних педагогічних технологій для формування етичної парадигми майбутніх викладачів вищої школи.
The distinctive displays of pedagogical ethic violations and their specialists’ professional preparation and education influence are analyzed. It is founded the importance of the modern pedagogical techologies usage for the future higher educational institutions teachers.
The distinctive displays of pedagogical ethic violations and their specialists’ professional preparation and education influence are analyzed. It is founded the importance of the modern pedagogical techologies usage for the future higher educational institutions teachers.
Опис
Ключові слова
педагогічна етика, професійна підготовка, викладачі вищої школи, етична парадигма
Бібліографічний опис
Пономарьов О. С. Педагогічні технології формування морально-етичної парадигми у майбутніх викладачів / О. С. Пономарьов, В. В. Гайворонська // Проблеми інженерно-педагогічної освіти = Problems of engineering pedagogic education : зб. наук. пр. – Харків : УІПА, 2005. – № 11. – 9 с.