Маркетинг послуг професійної освіти як інструмент регулюючої дії на ринку освітніх послуг і ринку праці
Дата
2006
DOI
Науковий ступінь
Рівень дисертації
Шифр та назва спеціальності
Рада захисту
Установа захисту
Науковий керівник
Члени комітету
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
НТУ "ХПИ"
Анотація
У статті проведено маркетингове дослідження ринку освітніх послуг професійно-технічних навчальних закладів Харківщини задля визначення збалансованості попиту і пропозицій робочої сили на ринку праці.
The results of marketing market research of educational services of professional technical educational establishments of the Kharkov region are resulted with the purpose of determination of balanced of demand and supply of labour force at the market of labour.
The results of marketing market research of educational services of professional technical educational establishments of the Kharkov region are resulted with the purpose of determination of balanced of demand and supply of labour force at the market of labour.
Опис
Ключові слова
ринок освітніх послуг, освітні послуги, професійна освіта, маркетингові дослідження
Бібліографічний опис
Доля З. В. Маркетинг послуг професійної освіти як інструмент регулюючої дії на ринку освітніх послуг і ринку праці / З. В. Доля, М. С. Пантелєєв // Вестник Нац. техн. ун-та "ХПИ" : сб. науч. тр. Темат. вып. : Технический прогресс и эффективность производства. – Харьков : НТУ "ХПИ", 2006. – № 41. – С. 111-113.