Маркетинг послуг професійної освіти як інструмент регулюючої дії на ринку освітніх послуг і ринку праці

Ескіз

Дата

2006

DOI

Науковий ступінь

Рівень дисертації

Шифр та назва спеціальності

Рада захисту

Установа захисту

Науковий керівник

Члени комітету

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

НТУ "ХПИ"

Анотація

У статті проведено маркетингове дослідження ринку освітніх послуг професійно-технічних навчальних закладів Харківщини задля визначення збалансованості попиту і пропозицій робочої сили на ринку праці.
The results of marketing market research of educational services of professional technical educational establishments of the Kharkov region are resulted with the purpose of determination of balanced of demand and supply of labour force at the market of labour.

Опис

Ключові слова

ринок освітніх послуг, освітні послуги, професійна освіта, маркетингові дослідження

Бібліографічний опис

Доля З. В. Маркетинг послуг професійної освіти як інструмент регулюючої дії на ринку освітніх послуг і ринку праці / З. В. Доля, М. С. Пантелєєв // Вестник Нац. техн. ун-та "ХПИ" : сб. науч. тр. Темат. вып. : Технический прогресс и эффективность производства. – Харьков : НТУ "ХПИ", 2006. – № 41. – С. 111-113.

Підтвердження

Рецензія

Додано до

Згадується в