Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/4042
Title: Економіко-математичне моделювання маркетингових стратегій підприємств
Authors: Заруба, Віктор Яковлевич
Keywords: підхід системний; управління; підхід кібернитичний; пропозиція товарна; послуга торговельна; споживачі; планування; макропопит; мікропопит; прогнозування
Issue Date: 2005
Publisher: Київський національний торговельно-економічний університет
Citation: Заруба В. Економіко-математичне моделювання маркетингових стратегій підприємств / В. Заруба // Вісник КНТЕУ. – 2005. – № 1. – С. 88-95.
ORCID: orcid.org/0000-0002-3796-7544
URI: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/4042
Appears in Collections:Кафедра "Економічна кібернетика та маркетинговий менеджмент"

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
vestnik_KNTEU_2005_1_Zaruba_Ekonomiko-matematychne.pdf182,82 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show full item record  Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.