Рейтинг науково-педагогічних працівників, як складова системи державного управління якістю вищої освіти

Вантажиться...
Ескіз

Дата

2017

ORCID

DOI

10.5281/zenodo.1038888

Науковий ступінь

Рівень дисертації

Шифр та назва спеціальності

Рада захисту

Установа захисту

Науковий керівник

Члени комітету

Видавець

Національний університет цивільного захисту України

Анотація

Обґрунтовано місце та роль рейтингу науково-педагогічних працівників в системі державного управління якістю вищої освіти. На прикладі конкретних моделей розбудови рейтингів науково-педагогічних працівників визначено їх основний зміст та особливості використання. Крім того, стаття містить результати критичного переосмислення напрямів використання процедури оцінювання науково-педагогічних працівників з акцентуванням уваги на необхідності врахування в рейтингу потенціалів викладача з досягнутими ним результатами. В статті опрацьовано висновки щодо місця, ролі та умов ефективності використання рейтингу науково-педагогічних працівників в системі управління розвитком трудових можливостей ВНЗ.
The place and role of rating the scientific and pedagogical workers in the system of state's management of quality of higher education is substantiated in the article. On the example of specific models of development of ratings of scientific and pedagogical staff, their main content and features of use are determined. In addition, the article contains the results of a critical rethinking of the use of the procedure for evaluating scientific and pedagogical workers with an emphasis on the need to take into account into the teacher's potential ratings of the results achieved. The article deals with the conclusions about the place, role and conditions of the effectiveness of the use of the rating of scientific and pedagogical workers in the system of management of the development of labor opportunities of higher educational institutions.

Опис

Ключові слова

вищий навчальний заклад, діяльність професійна, оцінювання, мотивація, самоактуалізація, самореалізація, higher educational institution, professional activity, evaluation, motivation, self-actualization, self-realization

Бібліографічний опис

Мороз С. А. Рейтинг науково-педагогічних працівників, як складова системи державного управління якістю вищої освіти / С. А. Мороз, С. М. Домбровська, В. М. Мороз // Вісник Національного університету цивільного захисту України : зб. наук. пр. Сер. : Державне управління. – Харків : НУЦЗУ, 2017. – Вип. 2 (7). – С. 294-309.