Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/4042
Назва: Економіко-математичне моделювання маркетингових стратегій підприємств
Автори: Заруба, Віктор Яковлевич
Ключові слова: підхід системний; управління; підхід кібернитичний; пропозиція товарна; послуга торговельна; споживачі; планування; макропопит; мікропопит; прогнозування
Дата публікації: 2005
Видавництво: Київський національний торговельно-економічний університет
Бібліографічний опис: Заруба В. Економіко-математичне моделювання маркетингових стратегій підприємств / В. Заруба // Вісник КНТЕУ. – 2005. – № 1. – С. 88-95.
ORCID: orcid.org/0000-0002-3796-7544
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/4042
Розташовується у зібраннях:Кафедра "Економічна кібернетика та маркетинговий менеджмент"

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
vestnik_KNTEU_2005_1_Zaruba_Ekonomiko-matematychne.pdf182,82 kBAdobe PDFЕскіз
Відкрити
Показати повний опис матеріалу Перегляд статистики  Google Scholar



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.