Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/4042
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЗаруба, Віктор Яковлевичuk
dc.date.accessioned2014-02-10T13:52:43Z-
dc.date.available2014-02-10T13:52:43Z-
dc.date.issued2005-
dc.identifier.citationЗаруба В. Економіко-математичне моделювання маркетингових стратегій підприємств / В. Заруба // Вісник КНТЕУ. – 2005. – № 1. – С. 88-95.uk
dc.identifier.urihttp://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/4042-
dc.language.isouk-
dc.publisherКиївський національний торговельно-економічний університетuk
dc.subjectпідхід системнийuk
dc.subjectуправлінняuk
dc.subjectпідхід кібернитичнийuk
dc.subjectпропозиція товарнаuk
dc.subjectпослуга торговельнаuk
dc.subjectспоживачіuk
dc.subjectплануванняuk
dc.subjectмакропопитuk
dc.subjectмікропопитuk
dc.subjectпрогнозуванняuk
dc.titleЕкономіко-математичне моделювання маркетингових стратегій підприємствuk
dc.typeArticleen
dc.identifier.orcidorcid.org/0000-0002-3796-7544-
Appears in Collections:Кафедра "Економічна кібернетика та маркетинговий менеджмент"

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
vestnik_KNTEU_2005_1_Zaruba_Ekonomiko-matematychne.pdf182,82 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show simple item record  Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.