Формування лідерських навичок у майбутніх викладачів вищої школи

Ескіз

Дата

2018

DOI

item.page.thesis.degree.name

item.page.thesis.degree.level

item.page.thesis.degree.discipline

item.page.thesis.degree.department

item.page.thesis.degree.grantor

item.page.thesis.degree.advisor

item.page.thesis.degree.committeeMember

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут"

Анотація

Найбільш важливі особистісні риси лідера у вищій школі: оптимізм, комунікативність, здатність йти на виправданий ризик, цілеспрямованість, тактовність і уважність, цілісність і послідовність, емпатія, здатність до об'єктивної самооцінки. Лідерство – складний соціально-психологічний процес групової диференціації. З метою вирішення проблеми формування лідерських якостей у майбутніх викладачів у студентському колективі ми дослідили поняття "лідерство", отже можна уточнити, що сутність лідерства полягає у визнанні права лідера на організацію спільної діяльності, спрямованої на задоволення інтересів даного співтовариства, в його впливі на оточуючих людей.

Опис

Ключові слова

формування лідерських навичок, майбутні викладачі, лідерство, вища школа

Бібліографічний опис

Костиря І. В. Формування лідерських навичок у майбутніх викладачів вищої школи / І. В. Костиря, Д. В. Шокало // Лідери XXI століття. Формування особистості харизматичного лідера на основі гуманітарних технологій : матеріали міжнар. наук.-практ. конф., 27-28 вересня 2018 р. – Харків : НТУ "ХПІ", 2018. – С. 104-106.

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced