Лекційний спецкурс "Енерго-екологічні проблеми та відновлювані джерела енергії" як ефективний засіб формування професійної екологічної компетентності студентів технічних ВНЗ

Ескіз

Дата

2010

ORCID

DOI

item.page.thesis.degree.name

item.page.thesis.degree.level

item.page.thesis.degree.discipline

item.page.thesis.degree.department

item.page.thesis.degree.grantor

item.page.thesis.degree.advisor

item.page.thesis.degree.committeeMember

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Сумський державний педагогічний університет ім. А. С. Макаренка

Анотація

У статті розкрито зміст лекційного спецкурсу "Енерго-екологічні проблеми та відновлювані джерела енергії", спрямованого на формування професійної екологічної компетентності студентів технічних ВНЗ, що реалізуються шляхом використання проблемних лекцій, лекцій-візуалізацій та діалого-дискусійних семінарських занять.
The contents of a lecture course "Power and ecological problems and renewable energy source" is revealed in the article. The course is orientated on the formation of professional ecological competence of the technical institute students. The course is realized by using of problem lectures, lectures of visualization and dialogue and debatable seminars.

Опис

Ключові слова

екологічні проблеми, екологічна компетентність, проблемні лекції, курс "Екологія", ecological problems, ecological competence, technical institute, problem lectures

Бібліографічний опис

Хрипунова А. Л. Лекційний спецкурс "Енерго-екологічні проблеми та відновлювані джерела енергії" як ефективний засіб формування професійної екологічної компетентності студентів технічних ВНЗ / А. Л. Хрипунова // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології. – Суми : СумДПУ, 2010. – № 8 (10). – С. 327-333.

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced