Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/4049
Title: Управлінська концепція іміджбілдінгу
Other Titles: The administrative concept of imagebuilding
Authors: Заруба, Віктор Яковлевич
Шаша, Олена Ігорівна
Keywords: імідж; реклама; довіра; лояльність; Public Relations; stakeholder
Issue Date: 2011
Publisher: ВД "ІНЖЕК"
Citation: Заруба В. Я. Управлінська концепція іміджбілдінгу / В. Я. Заруба, О. І. Шаша // Бізнес Інформ. – 2011. – № 1. – С. 90-94.
Abstract: В статті розглянута сутність та специфіка методичних аспектів організації іміджбілдінгу. Проаналізовано структуру іміджу підприємства. Запропонована модель формування іміджу предмету в результаті впливу суб’єктів управління на цільові аудиторії. Розглянуто процес формування уявлення про образ предмету з боку об’єкта, що формує імідж.
In article the essence and specificity of methodical aspects of the organization imagebuilding is considered. It is analyzed structure of image of the enterprise. The model of formation of a subject as a result of influence of subjects of management on target audiences is offered. Process of formation of representation about an image of a subject is considered from object which forms image.
ORCID: orcid.org/0000-0002-3796-7544
URI: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/4049
Appears in Collections:Кафедра "Економічна кібернетика та маркетинговий менеджмент"

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Biznes Inform_2011_1_Zaruba_Upravlinska kontseptsiia.pdf240,68 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show full item record  Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.