Управлінська концепція іміджбілдінгу

Ескіз

Дата

2011

DOI

item.page.thesis.degree.name

item.page.thesis.degree.level

item.page.thesis.degree.discipline

item.page.thesis.degree.department

item.page.thesis.degree.grantor

item.page.thesis.degree.advisor

item.page.thesis.degree.committeeMember

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

ВД "ІНЖЕК"

Анотація

В статті розглянута сутність та специфіка методичних аспектів організації іміджбілдінгу. Проаналізовано структуру іміджу підприємства. Запропонована модель формування іміджу предмету в результаті впливу суб’єктів управління на цільові аудиторії. Розглянуто процес формування уявлення про образ предмету з боку об’єкта, що формує імідж.
In article the essence and specificity of methodical aspects of the organization imagebuilding is considered. It is analyzed structure of image of the enterprise. The model of formation of a subject as a result of influence of subjects of management on target audiences is offered. Process of formation of representation about an image of a subject is considered from object which forms image.

Опис

Ключові слова

імідж, реклама, довіра, лояльність, Public Relations, stakeholder

Бібліографічний опис

Заруба В. Я. Управлінська концепція іміджбілдінгу / В. Я. Заруба, О. І. Шаша // Бізнес Інформ. – 2011. – № 1. – С. 90-94.

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced