Компоненти та критерії сформованості екологічної компетентності майбутніх інженерів-фахівців цивільного захисту
Дата
2009
Автори
ORCID
DOI
Науковий ступінь
Рівень дисертації
Шифр та назва спеціальності
Рада захисту
Установа захисту
Науковий керівник
Члени комітету
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Українська інженерно-педагогічна академія
Анотація
У статті проведені теоретичні дослідження проблеми формування екологічної компетентності інженерів. Визначено сутність екологічної компетентності майбутніх інженерів-фахівців цивільного захисту, її зміст і компоненти. Для аналізу ефективності відповідних педагогічних технологій проведено визначення критеріїв та показників сформованості екологічної компетентності фахівців цивільного захисту.
The article is devoted to the theoretical research of the formation problem of the engineers ecological competence. The essence, content and components of ecological competence of the future engineers-specialist of civil defense are analyzed. The definition of criterions and parameters ecological competence formation of the specialist of civil defense for analysis of pedagogical technologies efficiency is carried out.
The article is devoted to the theoretical research of the formation problem of the engineers ecological competence. The essence, content and components of ecological competence of the future engineers-specialist of civil defense are analyzed. The definition of criterions and parameters ecological competence formation of the specialist of civil defense for analysis of pedagogical technologies efficiency is carried out.
Опис
Ключові слова
екологічні цінності, мотиваційний компонент, педагогічна технологія, екологічно-технологічні уміння, engineers, specialist of civil defense, ecological competence, pedagogical technology, criteria, indices
Бібліографічний опис
Хрипунова А. Л. Компоненти та критерії сформованості екологічної компетентності майбутніх інженерів-фахівців цивільного захисту / А. Л. Хрипунова // Проблеми інженерно-педагогічної освіти = Problems of engineering pedagogic education : зб. наук. пр. – Харків : УІПА, 2009. – № 22-23. – С. 1-5.