Педагогічний експеримент із формування екологічної компетентності майбутніх фахівців цивільного захисту

Ескіз

Дата

2010

ORCID

DOI

Науковий ступінь

Рівень дисертації

Шифр та назва спеціальності

Рада захисту

Установа захисту

Науковий керівник

Члени комітету

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Українська інженерно-педагогічна академія

Анотація

У статті розкрито загальні питання організації та проведення експериментальної роботи, визначено змістовно-процесуальну сутність реалізації технології формування екологічної компетентності, проаналізовано результати педагогічного експерименту. Отримано практичні та теоретичні результати, які сприяли реалізації технологій формування екологічної компетентності майбутніх інженерів-фахівців цивільного захисту.
This article deals with general issues of organizing and performing experimental work, the content-process essence is defined of realizing formation technology of ecological competence results of the pedagogical experiment are analyzed. Practical and theoretical results have been obtained which promoted realizing technologies of forming ecological competence of future engineers, experts in civil defense.

Опис

Ключові слова

педагогічний інструментарій, науково-педагогічні дослідження, гіпотеза в педагогіці, критерії, ecological competence, pedagogical instruments, scientific pedagogical research, experimental work, engineers, formation technologies, hypothesis in pedagogy

Бібліографічний опис

Хрипунова А. Л. Педагогічний експеримент із формування екологічної компетентності майбутніх фахівців цивільного захисту / А. Л. Хрипунова // Проблеми інженерно-педагогічної освіти = Problems of engineering pedagogic education : зб. наук. пр. – Харків : УІПА, 2010. – № 28-29. – 6 с.

Підтвердження

Рецензія

Додано до

Згадується в