Ціннісноорієнтоване управління мотиваційними умовами діяльності підприємства
Дата
2007
DOI
item.page.thesis.degree.name
item.page.thesis.degree.level
item.page.thesis.degree.discipline
item.page.thesis.degree.department
item.page.thesis.degree.grantor
item.page.thesis.degree.advisor
item.page.thesis.degree.committeeMember
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
ВТД "Університетська книга"
Анотація
Розглянуто проблему мотивації зв’язаних з підприємством груп, які створюють власники та персонал підприємства, споживачі, партнери, конкуренти, держава. Запропонована концепція управління мотиваційними умовами діяльності підприємства, яке орієнтовано на цінності зв’язаних груп і охоплює процес формування цілей підприємства.
The problem of incentives connected with the business groups such as owners, personnel, consumers, partners, competitors and state is presented. The management concept of incentives which are groups value-orientated and includes the process of business goals formation is proposed.
The problem of incentives connected with the business groups such as owners, personnel, consumers, partners, competitors and state is presented. The management concept of incentives which are groups value-orientated and includes the process of business goals formation is proposed.
Опис
Ключові слова
менеджмент, мотивація, обмін цінностями, потенціал соціально-економічний, імідж, детермінація
Бібліографічний опис
Заруба В. Я. Ціннісноорієнтоване управління мотиваційними умовами діяльності підприємства / В. Я. Заруба, І. А. Парфентенко // Механізм регулювання економіки. – 2007. – № 4. – С. 214-219.