Ціннісноорієнтоване управління мотиваційними умовами діяльності підприємства

Ескіз

Дата

2007

DOI

item.page.thesis.degree.name

item.page.thesis.degree.level

item.page.thesis.degree.discipline

item.page.thesis.degree.department

item.page.thesis.degree.grantor

item.page.thesis.degree.advisor

item.page.thesis.degree.committeeMember

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

ВТД "Університетська книга"

Анотація

Розглянуто проблему мотивації зв’язаних з підприємством груп, які створюють власники та персонал підприємства, споживачі, партнери, конкуренти, держава. Запропонована концепція управління мотиваційними умовами діяльності підприємства, яке орієнтовано на цінності зв’язаних груп і охоплює процес формування цілей підприємства.
The problem of incentives connected with the business groups such as owners, personnel, consumers, partners, competitors and state is presented. The management concept of incentives which are groups value-orientated and includes the process of business goals formation is proposed.

Опис

Ключові слова

менеджмент, мотивація, обмін цінностями, потенціал соціально-економічний, імідж, детермінація

Бібліографічний опис

Заруба В. Я. Ціннісноорієнтоване управління мотиваційними умовами діяльності підприємства / В. Я. Заруба, І. А. Парфентенко // Механізм регулювання економіки. – 2007. – № 4. – С. 214-219.

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced