Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/4052
Title: Ціннісноорієнтоване управління мотиваційними умовами діяльності підприємства
Value-orientated management of incentives for business activity
Authors: Заруба, Віктор Яковлевич
Парфентенко, Ірина Анатоліївна
Keywords: менеджмент; мотивація; обмін цінностями; потенціал соціально-економічний; імідж; детермінація
Issue Date: 2007
Publisher: ВТД "Університетська книга"
Citation: Заруба В. Я. Ціннісноорієнтоване управління мотиваційними умовами діяльності підприємства / В. Я. Заруба, І. А. Парфентенко // Механізм регулювання економіки. – 2007. – № 4. – С. 214-219.
Abstract: Розглянуто проблему мотивації зв’язаних з підприємством груп, які створюють власники та персонал підприємства, споживачі, партнери, конкуренти, держава. Запропонована концепція управління мотиваційними умовами діяльності підприємства, яке орієнтовано на цінності зв’язаних груп і охоплює процес формування цілей підприємства.
The problem of incentives connected with the business groups such as owners, personnel, consumers, partners, competitors and state is presented. The management concept of incentives which are groups value-orientated and includes the process of business goals formation is proposed.
ORCID: orcid.org/0000-0002-3796-7544
URI: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/4052
Appears in Collections:Кафедра "Економічна кібернетика та маркетинговий менеджмент"

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
MRE_2007_4_Zaruba_Tsinnosnooriientovane.pdf219,85 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show full item record  Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.