Публікація:
Ціннісноорієнтоване управління мотиваційними умовами діяльності підприємства

Вантажиться...
Ескіз

Дата

DOI

Назва видання

ISSN

Назва тому

Видання

ВТД "Університетська книга"

Дослідницькі проєкти

Організаційні одиниці

Випуск журналу

Анотація

Розглянуто проблему мотивації зв’язаних з підприємством груп, які створюють власники та персонал підприємства, споживачі, партнери, конкуренти, держава. Запропонована концепція управління мотиваційними умовами діяльності підприємства, яке орієнтовано на цінності зв’язаних груп і охоплює процес формування цілей підприємства.
The problem of incentives connected with the business groups such as owners, personnel, consumers, partners, competitors and state is presented. The management concept of incentives which are groups value-orientated and includes the process of business goals formation is proposed.

Опис

Бібліографічний опис

Заруба В. Я. Ціннісноорієнтоване управління мотиваційними умовами діяльності підприємства / В. Я. Заруба, І. А. Парфентенко // Механізм регулювання економіки. – 2007. – № 4. – С. 214-219.

Підтвердження

Рецензія

Додано до

Згадується в