Модель державного управління марочним капіталом

Ескіз

Дата

2013

ORCID

DOI

item.page.thesis.degree.name

item.page.thesis.degree.level

item.page.thesis.degree.discipline

item.page.thesis.degree.department

item.page.thesis.degree.grantor

item.page.thesis.degree.advisor

item.page.thesis.degree.committeeMember

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

НТУ "ХПІ"

Анотація

У статті розглядається сутність поняття іміджу країни, обґрунтування доцільності та визначення особливостей державного марочного капіталу та запропоновано модель управління марочним капіталом держави
In the article the essence of the concept image of the country, the feasibility study and to identify a state brand equity and the model control vintage capital of the state

Опис

Ключові слова

бренд країни, державний марочний капітал, імідж країни, марочний капітал, модель управління, brand equity of State, country brand, country's image, brand equity, model of the management

Бібліографічний опис

Євтушенко Г. В. Модель державного управління марочним капіталом / Г. В. Євтушенко // Вісник Нац. техн. ун-ту "ХПІ" : зб. наук. пр. Темат. вип. : Технічний прогрес та ефективність виробництва. – Харків : НТУ "ХПІ". – 2013. – № 45 (1018). – С. 42-48.

Колекції

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced