Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/4057
Title: Імідж підприємства як відображення його потенціалу
Authors: Заруба, Віктор Яковлевич
Парфентенко, Ірина Анатоліївна
Keywords: концепція маркетингова; капітал соціальний; реклама; потенціал мотиваційний; маркетинг холістичний; Public Relations
Issue Date: 2010
Publisher: Макіївський економіко-гуманітарний інститут
Citation: Заруба В. Я. Імідж підприємства як відображення його потенціалу / В. Я. Заруба, І. А. Парфентенко // Економіка та фінанси в умовах глобалізації: досвід, тенденції та перспективи розвитку : зб. тез 2-ї Міжнар. наук.-практ. конф., 21-23 квітня 2010 р. – Макіївка : МЕГІ, 2010. – С. 68-70.
ORCID: orcid.org/0000-0002-3796-7544
URI: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/4057
Appears in Collections:Кафедра "Економічна кібернетика та маркетинговий менеджмент"

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Zaruba_Imidzh pidpryiemstva_2010.pdf133,09 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show full item record  Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.