Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/4057
Название: Імідж підприємства як відображення його потенціалу
Авторы: Заруба, Віктор Яковлевич
Парфентенко, Ірина Анатоліївна
Ключевые слова: концепція маркетингова; капітал соціальний; реклама; потенціал мотиваційний; маркетинг холістичний; Public Relations
Дата публикации: 2010
Издательство: Макіївський економіко-гуманітарний інститут
Библиографическое описание: Заруба В. Я. Імідж підприємства як відображення його потенціалу / В. Я. Заруба, І. А. Парфентенко // Економіка та фінанси в умовах глобалізації: досвід, тенденції та перспективи розвитку : зб. тез 2-ї Міжнар. наук.-практ. конф., 21-23 квітня 2010 р. – Макіївка : МЕГІ, 2010. – С. 68-70.
ORCID: orcid.org/0000-0002-3796-7544
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/4057
Располагается в коллекциях:Кафедра "Економічна кібернетика та маркетинговий менеджмент"

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Zaruba_Imidzh pidpryiemstva_2010.pdf133,09 kBAdobe PDFЭскиз
Открыть
Показать полное описание ресурса Просмотр статистики  Google Scholar



Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.