Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/4057
Назва: Імідж підприємства як відображення його потенціалу
Автори: Заруба, Віктор Яковлевич
Парфентенко, Ірина Анатоліївна
Ключові слова: концепція маркетингова; капітал соціальний; реклама; потенціал мотиваційний; маркетинг холістичний; Public Relations
Дата публікації: 2010
Видавництво: Макіївський економіко-гуманітарний інститут
Бібліографічний опис: Заруба В. Я. Імідж підприємства як відображення його потенціалу / В. Я. Заруба, І. А. Парфентенко // Економіка та фінанси в умовах глобалізації: досвід, тенденції та перспективи розвитку : зб. тез 2-ї Міжнар. наук.-практ. конф., 21-23 квітня 2010 р. – Макіївка : МЕГІ, 2010. – С. 68-70.
ORCID: orcid.org/0000-0002-3796-7544
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/4057
Розташовується у зібраннях:Кафедра "Економічна кібернетика та маркетинговий менеджмент"

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Zaruba_Imidzh pidpryiemstva_2010.pdf133,09 kBAdobe PDFЕскіз
Відкрити
Показати повний опис матеріалу Перегляд статистики  Google Scholar



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.