Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/4057
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЗаруба, Віктор Яковлевичuk
dc.contributor.authorПарфентенко, Ірина Анатоліївнаuk
dc.date.accessioned2014-02-11T09:46:41Z-
dc.date.available2014-02-11T09:46:41Z-
dc.date.issued2010-
dc.identifier.citationЗаруба В. Я. Імідж підприємства як відображення його потенціалу / В. Я. Заруба, І. А. Парфентенко // Економіка та фінанси в умовах глобалізації: досвід, тенденції та перспективи розвитку : зб. тез 2-ї Міжнар. наук.-практ. конф., 21-23 квітня 2010 р. – Макіївка : МЕГІ, 2010. – С. 68-70.uk
dc.identifier.urihttp://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/4057-
dc.language.isouk-
dc.publisherМакіївський економіко-гуманітарний інститутuk
dc.subjectконцепція маркетинговаuk
dc.subjectкапітал соціальнийuk
dc.subjectрекламаuk
dc.subjectпотенціал мотиваційнийuk
dc.subjectмаркетинг холістичнийuk
dc.subjectPublic Relationsen
dc.titleІмідж підприємства як відображення його потенціалуuk
dc.typeArticleen
dc.identifier.orcidorcid.org/0000-0002-3796-7544-
Appears in Collections:Кафедра "Економічна кібернетика та маркетинговий менеджмент"

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Zaruba_Imidzh pidpryiemstva_2010.pdf133,09 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show simple item record  Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.