Імідж підприємства як відображення його потенціалу

Ескіз

Дата

2010

DOI

item.page.thesis.degree.name

item.page.thesis.degree.level

item.page.thesis.degree.discipline

item.page.thesis.degree.department

item.page.thesis.degree.grantor

item.page.thesis.degree.advisor

item.page.thesis.degree.committeeMember

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Макіївський економіко-гуманітарний інститут

Анотація

Опис

Ключові слова

концепція маркетингова, капітал соціальний, реклама, потенціал мотиваційний, маркетинг холістичний, Public Relations

Бібліографічний опис

Заруба В. Я. Імідж підприємства як відображення його потенціалу / В. Я. Заруба, І. А. Парфентенко // Економіка та фінанси в умовах глобалізації: досвід, тенденції та перспективи розвитку : зб. тез 2-ї Міжнар. наук.-практ. конф., 21-23 квітня 2010 р. – Макіївка : МЕГІ, 2010. – С. 68-70.

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced