Концептуальні положення методологічного виміру у контексті виховання лідерів у закладах вищої освіти

Ескіз

Дата

2019

DOI

10.20998/2078-7782.2019.1.09

item.page.thesis.degree.name

item.page.thesis.degree.level

item.page.thesis.degree.discipline

item.page.thesis.degree.department

item.page.thesis.degree.grantor

item.page.thesis.degree.advisor

item.page.thesis.degree.committeeMember

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут"

Анотація

Розглянуто концептуальні положення методологічного виміру у контексті виховання лідерів у закладах вищої освіти України. Визначено, що на цей час недостатньо розроблені теоретико-методологічні основи виховання лідерів у закладах вищої освіти України. Вказано, що під "методологією", у контексті виховання лідерів у закладах вищої освіти слід розуміти метод отримання наукового знання та вчення про систему принципів та методик ефективної педагогічної рефлексії, за допомогою яких у процесі теоретичного та емпіричного дослідження перевіряються достовірність і надійність вихідних теоретичних уявлень про формування та розвиток особистості майбутнього фахівця-лідера у закладах вищої освіти України.
The article discusses the conceptual provisions of the methodological dimension in the context of leaders’ education in higher education institutions. It is determined that the theoretical and methodological foundations of leaders’ education in higher education institutions of Ukraine insufficiently developed currently. It is specified that under the "methodology", in the context of leaders’ education in higher education institutions, it is necessary to understand a method of obtaining scientific knowledge and the doctrine about the system of effective pedagogical reflection principles and techniques by which the theoretical and empirical research reliability of initial theoretical representations about formation and development of the future leader specialist personality in higher education institutions of Ukraine are checked.

Опис

Ключові слова

концептуальні положення, наукова дефініція, методологія, виховання, особистість, лідер, conceptual provisions, scientific definition, methodology, education, personality, leader

Бібліографічний опис

Черкашин А. Концептуальні положення методологічного виміру у контексті виховання лідерів у закладах вищої освіти / А. Черкашин // Теорія і практика управління соціальними системами: філософія, психологія, педагогіка, соціологія. – 2019. – № 1. – С. 102-115.

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced