Мотиваційно-цільові характеристики професійної успішності викладача вищої школи

Ескіз

Дата

2019

DOI

10.20998/2078-7782.2019.1.01

item.page.thesis.degree.name

item.page.thesis.degree.level

item.page.thesis.degree.discipline

item.page.thesis.degree.department

item.page.thesis.degree.grantor

item.page.thesis.degree.advisor

item.page.thesis.degree.committeeMember

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут"

Анотація

Зміст наукових підходів щодо характеристик мотиваційно-цільової сфери в аспекті успішності в професійній діяльності викладачів вищої школи. Наведено результати дослідження щодо життєвих та професійних цілей, провідних джерел професійної мотивації, спрямованості мотивації на досягнення у групах викладачів з різним ступенем успішності. Доведено, що для викладачів з високим ступенем успішності в порівнянні з викладачами з середнім ступенем успішності більш важливі: цінність отримання задоволення від професійної діяльності, значущішим є прагнення до визнання суспільством, схильність брати на себе високі зобов'язання; більш узгоджена з цим ієрархія життєвих цілей.
The article contains the analysis of scientific approaches to motivation-and-target sphere’s characteristics in the aspect of success in university teachers’ professional activities. In the work there are supplied the research data concerning life and professional goals, the leading sources of professional motivation, motivation directedness, at attaining success in lecturers’ groups with different success level. It is determined that for lecturers with a high success level compared with those of mediate level, of greater priority are: the value of enjoying professional activity, a greater aspiring to being recognized by society, the trait of taking a greater responsibility, a more coordinated with the mentioned traits hierarchy of life goals.

Опис

Ключові слова

професійна діяльність, викладачі вищої школи, особистість, ієрархія життєвих цілей, мотивація

Бібліографічний опис

Романовський О. Мотиваційно-цільові характеристики професійної успішності викладача вищої школи / О. Романовський, Г. Попова, І. Штученко // Теорія і практика управління соціальними системами: філософія, психологія, педагогіка, соціологія. – 2019. – № 1. – С. 3-15.

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced