Розвиток психологічної культури викладачів закладів вищої освіти на курсах підвищення кваліфікації

Вантажиться...
Ескіз

Дата

2019

DOI

10.20998/2078-7782.2019.1.04

Науковий ступінь

Рівень дисертації

Шифр та назва спеціальності

Рада захисту

Установа захисту

Науковий керівник

Члени комітету

Видавець

Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут"

Анотація

У статті представлено результати теоретико-емпіричного дослідження психологічної культури викладачів вищих навчальних закладів. Розглянуті основні характеристики цього психологічного явища. Обґрунтовано значення психологічної культури у професійній діяльності викладачів ЗВО. У статті наводиться спосіб розвитку та формування рівня психологічної культури викладачів. Результати дослідження можуть представляти інтерес при розробці програм для підвищення кваліфікації викладачів.
The article presents the results of the theoretical and empirical research of the psychological culture of teachers of higher educational institutions. The basic characteristics of this psychological phenomenon are considered. The significance of psychological culture in the professional work of the professors of university. The article gives a way of development and formation of the level of psychological culture of teachers. The results of the study may be of interest in the development of programs for the training of teachers.

Опис

Ключові слова

психологічна культура, професійний розвиток, саморозвиток, самовдосконалення, особистість викладача, професійна діяльність викладача, компетентність, підвищення кваліфікації, psychological culture, professional development, self-development, self-improvement, teacher's personality, professional activity of the teacher, competence, qualifi-cation improvement

Бібліографічний опис

Шаповалова В. Розвиток психологічної культури викладачів закладів вищої освіти на курсах підвищення кваліфікації / В. Шаповалова // Теорія і практика управління соціальними системами: філософія, психологія, педагогіка, соціологія. – 2019. – № 1. – С. 41-49.