Особливості розвитку лідерських якостей майбутніх менеджерів у закладах вищої освіти

Вантажиться...
Ескіз

Дата

2019

DOI

10.20998/2078-7782.2019.1.10

Науковий ступінь

Рівень дисертації

Шифр та назва спеціальності

Рада захисту

Установа захисту

Науковий керівник

Члени комітету

Видавець

Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут"

Анотація

Висвітлено особливості розвитку лідерських якостей майбутніх менеджерів в процесі професійної підготовки у вищій школі. Визначено, що застосування тренінгових та ігрових форм в процесі професійної підготовки сприяє розвитку лідерського потенціалу та лідерських якостей майбутніх менеджерів, актуалізує інтерес до практичної діяльності, що сприяє подальшій активності у постійному оволодінні знаннями та використанням їх на практиці в управлінській діяльності. Стаття містить авторське трактування проблематики використання тренінгових та ігрових методів у навчально-виховному процесі з метою розвитку лідерського потенціалу майбутніх менеджерів.
Features of leadership qualities and managerial competence of future managers are highlighted. It is also determined that the use of training and game forms in the process of professional training contributes to the development of leadership potential and leadership qualities of future managers, actualization of interest in practical activities, which promotes further activity in the constant acquisition of knowledge and their use in practice in management activities. The article contains an author's vision for the use of training and game techniques in the educational process in order to develop the leadership potential of future managers.

Опис

Ключові слова

лідерські якості, лідерській потенціал, професійна підготовка менеджерів, майбутні менеджери, тренінг, ділова гра, кейс-метод, leadership qualities, leadership potential, professional training of managers, future managers, training, business game, case method

Бібліографічний опис

Воробйова Є. В. Особливості розвитку лідерських якостей майбутніх менеджерів у закладах вищої освіти / Є. В. Воробйова // Теорія і практика управління соціальними системами: філософія, психологія, педагогіка, соціологія. – 2019. – № 1. – С. 116-132.