Комунікативні стратегії i тактики в англомовному політичному медіадискурсі

Вантажиться...
Ескіз

Дата

2018

ORCID

DOI

Науковий ступінь

Рівень дисертації

Шифр та назва спеціальності

Рада захисту

Установа захисту

Науковий керівник

Члени комітету

Видавець

Таврійський національний університет ім. В. І. Вернадського

Анотація

Статтю присвячено встановленню комунікативних стратегій і тактик, які застосовують політичні діячі, створюючи електронні медіатексти на сторінках своїх персональних сайтів. Особливу увагу зосереджено на комунікативних ознаках тексту, який змінюється в умовах нового конвергентного середовища. Надаються приклади конвергентних процесів, які наразі спостерігаються в мовній площині. Встановлені засоби вербалізації комунікативних стратегій і тактик в англомовних політичних медіатекстах. Відзначається тенденція до використання лінгвальних засобів, які сприяють скороченню дистанції між адресатом й адресантом, створюють ілюзію діалогу.
The article is devoted to the evaluation of strategies and tactics used by politicians while constructing electronic media texts on their personal sites. A special attention is focused on communicative attributes of the text, which undergoes significant changes under new conditions. The paper gives examples of convergent processes observed in the language. The tendency to the usage of linguistic means contributing to shorting distance between the addressee and the addresser and creating dialogue illusion is identified.

Опис

Ключові слова

медіатекст, персональний сайт, конвергенція, комунікативні стратегії, комунікативні тактики, комунікативні ознаки тексту, лексичні засоби, синтаксичні засоби, media text, personal site, communicative strategies, communicative tactics, communicative attributes of the text, lexical means, syntactic means

Бібліографічний опис

Павлова Л. В. Комунікативні стратегії i тактики в англомовному політичному медіадискурсі / Л. В. Павлова, Г. С. Тарасова // Вчені записки Таврійського національного університету ім. В. І. Вернадського. Сер. : Філологія. Соціальні комунікації. – 2018. – Т. 29 (68), № 3. – С. 55-60.