Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/41238
Название: Flipped classroom model
Авторы: Tarasova, H. S.
Shakhmatova, O. V.
Ключевые слова: flipped learning; flipped classroom; new approaches
Дата публикации: 2019
Издательство: Інститут інноваційної освіти
Библиографическое описание: Tarasova H. S. Flipped classroom model / H. S. Tarasova, O. V. Shakhmatova // Наука, освіта, суспільство: інструменти і механізми сучасного інноваційного розвитку : матеріали 5-ї Міжнар. наук.-практ. конф., 29-30 березня 2019 р. – Київ : ГО "Інститут інноваційної освіти", 2019. – С. 65-70.
Краткий осмотр (реферат): Flipped classroom is an active, student-centered approach that was formed to increase the quality of period within class. Generally, this approach whose applications are done mostly in Physical Sciences, also attracts the attention of educators and researchers in different disciplines recently. Flipped classroom learning which wide-spreads rapidly in the world, is not well recognized in our country. That is why the aim of study is to attract attention to its potential in education field and provide to make it recognize more by educators and researchers. With this aim, in the study what flipped classroom approach is, flipped classroom technology models, its advantages and limitations were explained.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/41238
Располагается в коллекциях:Кафедра "Міжкультурна комунікація та іноземна мова"

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Tarasova_Flipped_classroom_2019.pdf104,09 kBAdobe PDFЭскиз
Открыть
Показать полное описание ресурса Просмотр статистики  Google Scholar



Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.