Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/41238
Назва: Flipped classroom model
Автори: Tarasova, H. S.
Shakhmatova, O. V.
Ключові слова: flipped learning; flipped classroom; new approaches
Дата публікації: 2019
Видавництво: Інститут інноваційної освіти
Бібліографічний опис: Tarasova H. S. Flipped classroom model / H. S. Tarasova, O. V. Shakhmatova // Наука, освіта, суспільство: інструменти і механізми сучасного інноваційного розвитку : матеріали 5-ї Міжнар. наук.-практ. конф., 29-30 березня 2019 р. – Київ : ГО "Інститут інноваційної освіти", 2019. – С. 65-70.
Короткий огляд (реферат): Flipped classroom is an active, student-centered approach that was formed to increase the quality of period within class. Generally, this approach whose applications are done mostly in Physical Sciences, also attracts the attention of educators and researchers in different disciplines recently. Flipped classroom learning which wide-spreads rapidly in the world, is not well recognized in our country. That is why the aim of study is to attract attention to its potential in education field and provide to make it recognize more by educators and researchers. With this aim, in the study what flipped classroom approach is, flipped classroom technology models, its advantages and limitations were explained.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/41238
Розташовується у зібраннях:Кафедра "Міжкультурна комунікація та іноземна мова"

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Tarasova_Flipped_classroom_2019.pdf104,09 kBAdobe PDFЕскіз
Відкрити
Показати повний опис матеріалу Перегляд статистики  Google Scholar



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.